Det ligger en eldre SBGE021 i samlingen min. Her må det og sollys til for at fargen skal komme tydelig frem.
I januar lå denne ute i et par dager, SBGX329 platinakvarts.Dette må være den ultimate sleeper-klokka. Jeg trodde prisen var feil og skulle gjøre narr av annonsen. Heldigvis Googlet jeg modellen først.
En-hvilken-som-helst 9F quartz modell med lys skive som tilfeldigvis ikke er i stål, men hvitt gull. Til friske 300 000.
LarsB
Vis vedlegg 210186
Jeg har denne - en SBGA407. Blåfargen skifter i ulike blånyanser. Veldig godt fornøyd med klokken!Er det noen som har Grand Seikos med spreke farger å vise fram? Jeg er nokså svak for mange av de nydelig skivene de har kommet opp med, som denne: https://www.seikowatches.com/global-en/news/20171013-5496404240
Dette er en av mine favoritter også <3Har den ikke, men har veldig lyst på denne (SBGH271)! Dessverre forbeholdt det amerikanske markedet, så blir kostbar å importere til Norge. Rykter skal ha det til at det vil lanseres en Seasons editon for det europeiske markedet etterhvert. Får vente i spenning!!
Vis vedlegg 210589