Grand Seiko-tråden

Denne er utrolig flott! Satt fint også. Passelig størrelse for meg.
20200803_113427.jpg

• Liker
Reaksjoner: Todda
Har oppdaget et støvkorn på urskiven på min SBGA407 som jeg kjøpte i mars. Sendte mail til AD som insisterer på at klokken må sendes til Grand Seiko sin serviceavdeling i Nederland dersom det skal fikses. Det hele antas å ta 6-8 uker...
Så nå er jeg i tvil. Leve med det eller sende avgårde klokken?
2DA27245-1F0F-4ADC-85D7-31C5A3F4F053.jpeg

• Wow
Reaksjoner: Todda
Har oppdaget et støvkorn på urskiven på min SBGA407 som jeg kjøpte i mars. Sendte mail til AD som insisterer på at klokken må sendes til Grand Seiko sin serviceavdeling i Nederland dersom det skal fikses. Det hele antas å ta 6-8 uker...
Vis vedlegg 207147
Vente til neste service kanskje? :)

• Liker
Reaksjoner: johage
Vis vedlegg 207147

Ville fått det unnagjort innenfor garantitiden.
Spring Drive kan gå fryktelig lenge uten særlig slitasje eller service.

• Liker
Reaksjoner: johage og BatSoup
Jeg ville svelget kamelen først som sist og fått det gjort. Hadde irritert meg grønn på det hver gang jeg så det.
Leverer den i morgen. Irriterende, men enda mer irriterende med et støvkorn som til stadig flytter seg rundt på urskiven.:mad: Den må vel ha vært der en god stund, men jeg ble først oppmerksom på det i helgen...Litt skuffet, men vi får sette det på uflaks-kontoen.

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Kan du ikke prøve og 'parkere' støvkornet i selve power-reserve 'dialen' og se på det som en ekstra markør;)
Hadde selv et støvkorn på min spring-drive klokke, men det 'forsvant' plutselig!
Da hadde de ikke servicesenter i Holland, måtte til Japan da.....Ble ikke aktuelt for min del.

• Liker
Reaksjoner: johage
Vis vedlegg 207147
Send. Først merka det så....