Golftråden

Ikke like heldig med været som deg @Heftos , men for en bane!! Kom opp kl 2200 torsdag kveld og hadde første tee-off 2230. Ny tee-off 1100 idag hvor vi spilte 27 hull, så nye 9 hull etter middag. Tipper det blir 36 hull i morgen og etter en fisketur. Love it!
81737906-D056-4201-B907-47BC1E009672.jpeg

Deilig å avslutte årets golfsesong med 89 runde på Bogstad. Første gang under 90 for min del, så veldig fornøyd:mrgreen:
Nå må jeg bare huske de tingene jeg har lært i år til neste år, så går jeg forhåpentligvis lavere!

Har holdt igjen et par år, men fikk endelig tatt kurset nå i vår, så nå er det å gå runder så ofte det går.
Gratulerer! Du har timesvis med glede, frustrasjon, mer glede og nerding foran deg. Jeg har holdt på i over 10 år og oppdager stadig noe nytt.

Veldig gøy om vi kan få litt liv i denne tråden! Jeg kan diskutere utstyr m.m. i timesvis 😅

• Liker
Reaksjoner: eidehelg og Preacher
Gratulerer! Du har timesvis med glede, frustrasjon, mer glede og nerding foran deg. Jeg har holdt på i over 10 år og oppdager stadig noe nytt.

Veldig gøy om vi kan få litt liv i denne tråden! Jeg kan diskutere utstyr m.m. i timesvis 😅
Ja, å jage etter det ene gode slaget på runden er vel omtrent der jeg er om dagen, så frustrasjon kjenner jeg på!

Hva utstyr angår, så kjøpte jeg et Big Bertha-sett med komposittskaft, og tror jeg er dekket de kommende n00b-årene.

• Liker
Reaksjoner: BigT
Nå har jeg vært passiv på TS i månedsvis, men initiativet til å puste liv i denne tråden lokket meg utpå igjen. Som dere kanskje skjønner ut fra profilbildet, er jeg dypt nedi dette kaninhullet. Så @Preacher her har du mye å glede deg til framover! Etter hvert vil en verden av utstyr, customfitting, dyre skaft, klær, golfklokker, timevis med golf på tv og annen nerding åpne seg som @BigT påpeker. Når man spiller golf får man også hilst på egen personlighet med hele utvalget av følelser (hehe).

Jeg ble introdusert til galskapen for 18 år siden i en alder av 37 og har hatt svært mye glede av dette fantastiske og sykt frustrerende spillet. Golf er utvilsomt min hobby nr. 1. Handicapet har vært stabilt mellom 8 og 10 de siste årene. Spiller mye og trener lite, men har de samme ambisjonene før hver sesong om at i år - da skal jeg trene mye ;) Fikk faktisk levering fra Fedex på døren i går kveld, ny trallebag fra Vessel - skikkelig snop 😜 Det som er kult med golf er at jo bedre man blir, jo vanskeligere blir spillet. Det er flere ting å ta hensyn til etter hvert som man slår lengre, og med økt spillestyrke får man lavere spillehandicap - og mindre rom for feilslag og 3-putting (!)