Nå har jeg vært passiv på TS i månedsvis, men initiativet til å puste liv i denne tråden lokket meg utpå igjen. Som dere kanskje skjønner ut fra profilbildet, er jeg dypt nedi dette kaninhullet. Så
@Preacher her har du mye å glede deg til framover! Etter hvert vil en verden av utstyr, customfitting, dyre skaft, klær, golfklokker, timevis med golf på tv og annen nerding åpne seg som
@BigT påpeker. Når man spiller golf får man også hilst på egen personlighet med hele utvalget av følelser (hehe).
Jeg ble introdusert til galskapen for 18 år siden i en alder av 37 og har hatt svært mye glede av dette fantastiske og sykt frustrerende spillet. Golf er utvilsomt min hobby nr. 1. Handicapet har vært stabilt mellom 8 og 10 de siste årene. Spiller mye og trener lite, men har de samme ambisjonene før hver sesong om at i år - da skal jeg trene mye

Fikk faktisk levering fra Fedex på døren i går kveld, ny trallebag fra Vessel - skikkelig snop

Det som er kult med golf er at jo bedre man blir, jo vanskeligere blir spillet. Det er flere ting å ta hensyn til etter hvert som man slår lengre, og med økt spillestyrke får man lavere spillehandicap - og mindre rom for feilslag og 3-putting (!)