Qwestern
Støttemedlem
Tolk det positivtVis vedlegg 259072
Hvordan skal jeg tolke det når mine ansatte hang opp dette bildet på kontoret mitt mens jeg hadde ferie?![]()
![]()
Tolk det positivtVis vedlegg 259072
Hvordan skal jeg tolke det når mine ansatte hang opp dette bildet på kontoret mitt mens jeg hadde ferie?![]()
![]()
Da er Sven bestilt og kommer til oss uke 40 - takk for tipsBekkestua parkettsliperi.
Har brukt dem i jobb. De har forøvrig gjort alt inne på Aker Brygge av fellesområdet.
Sven Erik Disch
Daglig leder
Mobil: 414 21 362
E-post: sven@bekkestuaparkettsliperi.no
www.bekkestuaparkettsliperi.no
Du finner oss i sosiale medier på;
![]()
Bekkestua Parkettsliperi | Stabekk
Bekkestua Parkettsliperi, Stabekk. 195 vind-ik-leuks. Vi utfører sliping og behandling av alle tregulv samt levering og montering av heltre gulv og parkettwww.facebook.com
Noe å se på og kanskje prøve
![]()
WaterLily Turbine | Energy Anywhere
WaterLily is a portable turbine loved by paddlers, campers, and off-gridders around the world. It charges phones, speakers, cameras, battery banks, and even 12V devices & batteries, by generating power from water or wind. WaterLily is lightweight, packable, and easy to bring on your next outdoor...www.waterlilyturbine.com
Hvor lenge, og hvor langt må man paddle for å lade en mobiltelefon...?
Dette kan nok bli lange turer.... Men ideen er der!
En gammel kollega hadde "ferskvannsagregat" koblet til sideroret på kajakken. Den omdannet saltvann til ferskvann/drikkevann. Den virket fint.
Høres fryktelig slitsomt ut.Alt handler om hastigheten, da fungerer det bedre i en bekk enn bak en kajakk, eller må du padle virkelig hardt![]()
Kjøpt nye. Forbruksvare.Vis vedlegg 262889
Kjøpte et par Apple AirPods for to år siden, det siste halve året har ikke folk hørt meg når jeg har snakket i telefonen så de har kun vært benyttet som hodetelefoner på løpetur, mens jeg har tenkt at jeg skal få levert de inn på reklamasjon. Fikk endelig ut fingeren i forrige uke, svaret fra verkstedet kom i dag;
"Ukjent substans innvendig i mikrofonen. Dette skyldes forhold på kjøpers side og vurderes ikke som en mangel på produktet. Dette dekkes ikke innunder produktets garanti. "
Ukjent substans, er det ørevoks? Støv? Aner ikke, har behandlet disse like pent som alle mine ting, men de er jo så klart blitt brukt både på jobb og fritid - kan kanskje ikke forvente mer av et slikt produkt?
Kan nå betale 375 kroner for å få de tilbake i samme stand, 1875 for å få de reparert (koster 1390 for helt nye) eller 0 kroner for å få de destruert (ja, særlig)
Hva ville du ha gjort?
+1. Er selv på mitt tredje par, de holder ikke evig sjefKjøpt nye. Forbruksvare.