Generell snikksnakk

Ser i BIs alumni magasin Advantage at BI deler ut en klokke til «beste student».
Er det en TAG vi ser på bildet, og er det noen som vet hvilken modell som deles ut?
Vis vedlegg 245923

1618842377837.png


Ser ut som noe lignende denne, tenker jeg.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Planlegger å slipe gulv. Ca 70kvm eik, en flate. Tips til leverandører i Oslo? Jeg kan flytte noen møbler, men der møter jeg verden og trenger hjelp til resten.
 
Planlegger å slipe gulv. Ca 70kvm eik, en flate. Tips til leverandører i Oslo? Jeg kan flytte noen møbler, men der møter jeg verden og trenger hjelp til resten.
Bekkestua parkettsliperi.
Har brukt dem i jobb. De har forøvrig gjort alt inne på Aker Brygge av fellesområdet.

Sven Erik Disch
Daglig leder

Mobil: 414 21 362
E-post: sven@bekkestuaparkettsliperi.no
www.bekkestuaparkettsliperi.no

Du finner oss i sosiale medier på;
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Bekkestua parkettsliperi.
Har brukt dem i jobb. De har forøvrig gjort alt inne på Aker Brygge av fellesområdet.

Sven Erik Disch
Daglig leder

Mobil: 414 21 362
E-post: sven@bekkestuaparkettsliperi.no
www.bekkestuaparkettsliperi.no

Du finner oss i sosiale medier på;
Takk!
 
Brannmur + bildør + min kone = faaaan!!

Finnes det noe man kan spraye på betongen/evt annen løsning slik at betonghjørne ikke smaker på bildør hver gang mitt livs kjærlighet går ut av bilen?
 
Brannmur + bildør + min kone = faaaan!!

Finnes det noe man kan spraye på betongen/evt annen løsning slik at betonghjørne ikke smaker på bildør hver gang mitt livs kjærlighet går ut av bilen?

 
Brannmur + bildør + min kone = faaaan!!

Finnes det noe man kan spraye på betongen/evt annen løsning slik at betonghjørne ikke smaker på bildør hver gang mitt livs kjærlighet går ut av bilen?

Det kan også brukes skumgummi og gaffatape. I garasjen bilen står er det flere som har polstrede stolper. Jeg lurer på hvorfor....

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Chronodiver
Brannmur + bildør + min kone = faaaan!!

Finnes det noe man kan spraye på betongen/evt annen løsning slik at betonghjørne ikke smaker på bildør hver gang mitt livs kjærlighet går ut av bilen?
Dra på en maritim butikk og kjøp isolasjonsmatter. Det er slike man monterer i motorrom for å hindre støy. Klebelig på en av sidene og festes lett på betong, mur etc.
 
Bekkestua parkettsliperi.
Har brukt dem i jobb. De har forøvrig gjort alt inne på Aker Brygge av fellesområdet.

Sven Erik Disch
Daglig leder

Mobil: 414 21 362
E-post: sven@bekkestuaparkettsliperi.no
www.bekkestuaparkettsliperi.no

Du finner oss i sosiale medier på;
Da er Sven bestilt og kommer til oss uke 40 - takk for tips:)
 
  • Liker
Reaksjoner: gullet
Noe å se på og kanskje prøve
 
  • Elsker
Reaksjoner: Grendel