Generell snikksnakk

Det blir tid til litt annet også i disse dager.
Alt faller ikke i like god jord hos Fruen.

Hun er ikke så begeistret for at jeg har begynt å legge ann Wolverine-skjegg...
wolverien.jpg


8- /
 
Det har dessverre ikke blitt så frodig, enda. Dessuten så mangler jeg de fine blanke knokene...

8- (
 
Jeg var innom jobben den 18 mars. Da tok jeg bilde av en skjerm som var rullende med "Coronastatus"
Da så den slik ut:
covid200318.jpg


Nå ser samme status slik ut:
covid2.png


Det er positivt å kunne fremheve at antall "Recovered" har mer enn doblet seg!!

Ønsker du å følge utviklingen selv, så er linken her:

8
 
Jeg var innom jobben den 18 mars. Da tok jeg bilde av en skjerm som var rullende med "Coronastatus"
Da så den slik ut:
Vis vedlegg 188428

Nå ser samme status slik ut:
Vis vedlegg 188429

Det er positivt å kunne fremheve at antall "Recovered" har mer enn doblet seg!!

Ønsker du å følge utviklingen selv, så er linken her:

8

Problemet med disse er at snart hele verden er rød. Karten ser fullstendig apokalyptisk ut.

Kina har 1.4 milliard innbyggere og på karten ser det ut som 3/4 av landet er smittet eller begravet.
Det samme med USA og Europa.
FEAR !!!!

Fra 2017
"According to new estimates published today, between 291,000 and 646,000 people worldwide die from seasonal influenza-related respiratory illnesses each year, higher than a previous estimate of 250,000 to 500,000 and based on a robust, multinational survey."



Hohn Hopkins er en privat organisasjon som får tunge finanser fra folk som har en politisk agenda og det handler ikke bare om neste valgkamp i USA.
Folk må våkne litt: propaganda er ikke bare beregnet for de kommunistiske landene.

"I have always been grateful for that opportunity. I gave my first donation to Hopkins the year after I graduated: $5. It was all I could afford. Since then, I’ve given the school $1.5 billion to support research, teaching and financial aid."


Det er nå veldig tydelig at de sosiale og økonomiske konsekvensene fra den "lock-down" skal bli mye større og skadende enn viruset selv.
Det jeg ser en en maktkupps utvikling i mange land som hadde allerede fallende økonomier og ruinerte pensjonsfonder.

quote-you-never-let-a-serious-crisis-go-to-waste-and-what-i-mean-by-that-it-s-an-opportunity-r...jpg


quote-nothing-is-so-permanent-as-a-temporary-government-program-milton-friedman-10-30-89.jpg
 
Hjelpe meg!
Her gjelder det å løpe for å invistere.
Jeg skal ut og hamstre hvitvin.
Det er det som er best marked for i påsken!!!

1-april Vinmonopolet.png



8- D
 
Hva midlertidig opphevelse av forbud mot hjemmebrenning angår - er det noen jurister som våger seg på å synse om hva som ville skjedd om man lot som man var dum og brant ivei?

Såklart, om produktet påtreffes blandet med Grape Soda på en fest kan det være vanskelig å bortforklare - men om man skulle bli avslørt mens man brant i april eller mai, kunne man med et visst håp om å gå fri vise til denne saken og påstå at man jo bare var sitt borgeransvar bevisst og forsøkte å hjelpe landet i en vanskelig situasjon? (Hvorpå man ber onkel blå kjøre en til apoteket for kvalitetssikring?)