Generell snikksnakk

Må vel gi riktig svar for Sommerøya. Klokkene henger ikke på brua ut til øya men må den mindre broa mellom Sommerøya og Hillesøya (Hillesøya siden).
Svingte utom etter å ha kommet med ferje fra Senja på vei til Tromsø. Flott her ute og uka på Senja var bare magisk.



DFA01F85-065C-4F52-91AA-6A51925642DD.jpeg
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og chrbir
Har stemt jeg og. Ut ifra de kommentarene jeg kunne se er det bare å bestemme seg for hvilken Panerai du vil ha, var jo 95%++ stemmer på nr1.
Kan hende vi har noe felles venner og at det er derfor du får mange av de som har stemt 1. Nå ser det ut som han fra Oslo drar fra :(
 
Skal bare sitte linken der for alle som kunne bli interessert.

Fra Nordea.
Why this is not 2015/2016 all over again…
 
"Apple, Google, Tesla and Microsoft are among firms named in a lawsuit seeking damages over deaths and injuries of child miners in the Democratic Republic of Congo.
The case has been filed by the International Rights Advocates on behalf of 14 Congolese families.
They accuse the companies of knowing that cobalt used in their products could be linked to child labour.
DR Congo produces 60% of the world's supply of cobalt."


cobalt.jpeg
 

"Swiss Watch Shipments Approach 35-Year Low
Switzerland is on track to export fewer watches than it has in any year since 1984 as demand for low-end timepieces plunges and the industry increasingly focuses on reselling secondhand Rolexes and Patek Philippes."
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Kompisen min sverger til sin Peloton sykkel. Tenkte å skaffe meg en slik men ser ikke ut til at dem tillater å sende til norge. Vet dere av noen alternativer i Norge?
1578122202502.jpeg