Formel 1

Det er lenge siden jeg har kjent så barnslig glede i meg som i påvente av dagens løp :D
Dette blir moro!

Jeg setter en vaffel med syltetøy på at Max vinner i dag foran Leclerc og Hamilton. Også håper jeg at Haas får en topp ti.

Jeg håper McLaren, Ferrarri og Haas får en god sesong! Veldig klar for å se hvordan det går i år.
 
Det er lenge siden jeg har kjent så barnslig glede i meg som i påvente av dagens løp :D
Dette blir moro!

Jeg setter en vaffel med syltetøy på at Max vinner i dag foran Leclerc og Hamilton. Også håper jeg at Haas får en topp ti.
Enda noen runder igjen, men det ser ut som du bommer på alle tre ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Faen for et artig løp.
Forza Ferrari! Lenge siden man kunne si det.
Hamilton bruker rutine på å hanke inn P3.
Magnusson returnerer på kort varsel og får P5.
Schumi Jr på P11. Karriere beste.
Red Bull tryner fullstendig.
McLaren og Williams reiser vel tilbake til engelske landsbygda og tenker «What the fuck var det der?»
Dette blir en gøy sesong.

Jakter på Hardangervidda så kanskje ringer det på døra de @GrimReaper. Da er det bare å finne frem vaffelpressa.
 
Først slalom med Atle og Henrik og så dette..
En dobbel dobbel!!
En vel anvendt dag foran TV'en :)
 
Morsomt løp, synd at Red Bull sliter med motorene. Ham og Russel kan vel takke SC og Red Bull for at det reddet skinnet i dag, får håpe de kan være med å kjempe, så det ikke kun blir Red Bull og Ferrari i år.
 
Med Red Bull og Gasly så var det tre Honda motorer som røyk i dag.
Så Damon Hill hintet om at motorene slet med å gå varme etter lang kjøring.
Gasly’s ble hvertfall rimelig varm :eek: Godt han kom seg ut av bilen.

Satser på RB finner ut av det så kan det bli en spennende sesong med mange forskjellige team på pallen. Uansett hvem man liker.
Verstappen fortjener jo en fair sjans til å forsvare tittelen.
 
Redigert av en moderator:
1FF5FEB0-EFBA-404D-A5DD-2240E4ADDCC4.jpeg
 
Runde 2 ble jaggu ikke noe dårligere enn første runde.
Synd på Perez som pit’er seg bort fra ledelse.
Mange artige og fair dueller mellom Leclerc og Verstappen.
Men også mye gøy kjøring bakover i feltet også.
Så ut som de rosa bilene skulle tulle ut begge bilene sine i stadig villere bytte av posisjon.
Gledet meg allerede til neste
 
Runde 2 ble jaggu ikke noe dårligere enn første runde.
Synd på Perez som pit’er seg bort fra ledelse.
Mange artige og fair dueller mellom Leclerc og Verstappen.
Men også mye gøy kjøring bakover i feltet også.
Så ut som de rosa bilene skulle tulle ut begge bilene sine i stadig villere bytte av posisjon.
Gledet meg allerede til neste

Tegner til å bli en fantstisk artig sesong. Blir tidlig opp på palmesøndag..:LOL:
 
Tegner til å bli en fantstisk artig sesong. Blir tidlig opp på palmesøndag..:LOL:
Oppdaget nettopp det samme :ROFLMAO:
kl 7 på palmesøndag
Plager ikke meg nevneverdig. En tidlig tur med hunden først.Og så en kopp kaffe og race før resten av familien i det hele tatt har tenkt på å stå opp. Høres helt perfekt ut :)