Formel 1

I fjor var det Ferrari som hadde en knallstart mens RedBull feilet. Da snudde det jo. Man kan jo håpe at det snur litt iallefall, men er redd for at Verstappen og ReddBull allerede har avgjort 2023.
Om verstappen skal vinne hvert løp med stor margin så kommer F1 interessen til å svinne hen..
 
  • Liker
Reaksjoner: Heftos og Utinaturen
Dette kommer til å jevne seg gradvis ut. Dessuten, for oss som var lei av å se Hamilton løp etter løp så tåler vi (jeg) å se Verstappen være suveren noen løp. :mrgreen:

Både Ferrari, Mercedes og Aston Martin kommer til å forbedre seg, og jeg har troen på noen dueller mellom Alonso og Verstappen etterhvert.
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Jeg led meg gjennom så mange sesonger med Mercedes-dominanse i en periode hvor bilene attpåtil var vanskeligere å kjøre forbi med. Har vært fan av Red Bull siden jeg begynte å se på, så jeg tåler fint at de vinner litt etter å ha vært underdogs fra 2014 til 2020!
 
RB har en helt sinnsyk bil, det er bare å bøye seg i støvet. Hvis ikke noe uforutsett skjer med Verstappen denne sesongen kommer han til å vinne samtlige løp. Det er jo helt uvirkelig å se hvor mye raskere RB er.
 
Formel 1 trenger klarere regler for å håndtere gulflagg mot slutten av løpet. Nascar har sin «overtime» som iallefall er tydelig ift hva som skjer.
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød
Løpet idag var jo helt spinnvilt. Nesten på Abu Dhabi-nivå på dømmingen de gjør. Inkonsekvent dømming på de to siste rødflaggene, samt plassering av Verstappen i startgridruten denne runden kontra Alonso forrige runde.