Formel 1

Jeg synes det er snedig at det ikke finnes noen som kan reglene i en sport som er så populær og avgjort av marginer.
Om vi sier det er snodig, så er jeg enig.
Ble greit oppgitt over sisterunden bak SC, siden de runden før, hadde hatt stillestående omstart.
 
Om vi sier det er snodig, så er jeg enig.
Ble greit oppgitt over sisterunden bak SC, siden de runden før, hadde hatt stillestående omstart.
Ja, det er smått fantastisk at det er mulig. Bruke to forskjellige regler på to helt identiske situasjoner bare minutter i mellom. Er det for mange kokker tro.
 
Ja, det er smått fantastisk at det er mulig. Bruke to forskjellige regler på to helt identiske situasjoner bare minutter i mellom. Er det for mange kokker tro.
Det skal jo være færre kokker denne sesongen, med bare en race-director. Men tror regelboka til FIA går over hodene på samtlige i hele FIA.
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
F1 vs basket…

IMG_4555.jpeg
 
At Ham tok rotta på Verstappen er kanskje å ta litt hardt i, men dette tegner til å bli en spennende andre halvdel av sesongen, nå som Alfa Romeo, McLaren og Merc er oppe og nikker, sammen med Aston Martin.
Dessverre sakker Ferrari akterut, og det gjør litt vondt..
 
  • Liker
Reaksjoner: Heftos
Synes det var et bra format på kvaliken denne gangen med hard, medium og soft på kvalikrundene, svitsje det omvendt neste gang med soft først kanskje.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Jeg synes dekk-reglene ikke var helt heldige, da de svakere lagene får en ulempe ved å tvinges til Hard i Q1. Dette gjør hvilke team som går videre mer forutsigbart, dessverre.
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Hmm, kanskje du er inne på noe. Hadde ikke tenk over det. Kanskje man skulle gått tilbake til fast kval- dekk?
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan
Altså dere hobbyreserbilsjåfører, rånere og formel 1-entusiaster!

Nå har argumentet for at banekjøring reduserer behovet for å råkjøre på landeveien falt på stengrunn.

124 (!!!) i 90 sone? Skjerpings!
IMG_4037.jpeg

(Og litt skjerpings til VG og meg selv for å stjele tid med bakgrunn i ingenting…).
 
Altså dere hobbyreserbilsjåfører, rånere og formel 1-entusiaster!

Nå har argumentet for at banekjøring reduserer behovet for å råkjøre på landeveien falt på stengrunn.

124 (!!!) i 90 sone? Skjerpings!
Vis vedlegg 342542
(Og litt skjerpings til VG og meg selv for å stjele tid med bakgrunn i ingenting…).
124 i 90-sona?! Absolutt hinsides all fornuft! Her må rett og slett FIA på banen for å diskvalifisere han fra mesterskapet til evig tid!

Anyways...... :p Hvem er klar for løp i helga?
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta og Maz19