Formel 1

To forskjellige ting. Tull med straff mot Hamilton insidenten - hva kunne Verstappen gjort annerledes?
Men å svikte teamet og Perez, når man tenker på hva team og Perez har gjort for Verstappen… Ekstremt dårlig gjort!
Jada, jeg er fortsatt enig med meg selv over her. Bare var mer greit med avgjørelsen når han er så sykt dust etterpå.
Skal nok lete lenge etter noe støtte fra Checo neste år nå.
 
Det ryktes at Checo kræsja i kvali i Monaco med vilje, og det er kjent internt i RB. Visstnok det Max ikke har kommer over, og som er grunnen til valget hans. Bare for å ytterligere øke dramaet… o_O

edit:
3BDD1095-83C3-4426-AAE5-FDC321042F05.png
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan
Jada, jeg er fortsatt enig med meg selv over her. Bare var mer greit med avgjørelsen når han er så sykt dust etterpå.
Skal nok lete lenge etter noe støtte fra Checo neste år nå.

Helt greit for meg at det er litt rivalisering i Redbull, større sjanse for Ferrari da;)

For spenningen sin del var det helt perfekt med Sainz foran Leclerc og Ver foran Checo, da blir det mann mot mann om andreplassen i Abu Dhabi:)
 
Han kommer sikkert tilbake til F1 med Audi og Porsche i 2026.

Michael Schumacher la også opp og var ute i 4 år mellom Ferrari og Mercedes.

Velkommen tilbake, Sebastian :) (Lov å håpe hvertfall!)
 
Muligens besvart før, men jeg tar det opp igjen..

Er det noen som har noen arrangører/reiseoperatører å anbefale på F1? Er giret på å se F1 live, men vurderer å benytte noen som kan ordne både billetter, transport, m.m..

Eventuelt, er det så kurant å ordne alt selv (noen løp sikkert enklere enn andre) at dette er bortkastet?
 
  • Liker
Reaksjoner: Thorvald og Dexter
FOR et sprintløp av Dennis i dag. Gøy (og litt frustrerende) å høre kommentatorene på F1 tv som var mest opptatt av Pourchare sin kamp, mens Hauger tok et par tiendedeler på hver seksjon på Martins de siste rundene. Først når de 3 sekundene var tatt inn og han var innenfor DRS, var det plutselig «look at Hauger!!»
 
  • Liker
Reaksjoner: andres og Labbos
Muligens besvart før, men jeg tar det opp igjen..

Er det noen som har noen arrangører/reiseoperatører å anbefale på F1? Er giret på å se F1 live, men vurderer å benytte noen som kan ordne både billetter, transport, m.m..

Eventuelt, er det så kurant å ordne alt selv (noen løp sikkert enklere enn andre) at dette er bortkastet?

Vi ordnet selv i fjor til Monaco. Satt klar da billettene ble lagt ut. Ingen problem i det hele tatt. Billettene ble sendt i god tid. Fly og hotell var ingen problem.
 
  • Liker
Reaksjoner: adio
Dette ser ut til å bli like kjedelig som i fjor. Uten forkleinelse til Red Bull, de har åpenbart fulgt med i timen i år også. I motsetning til Mercedes.
Dessverre.