Formel 1

Max er visst også muligens i trøbbel etter han gikk bort og tuklet med bilen til Ham etter kvalifiseringen i går. The drama...

så videon i stad, temmelig uskyldig. Men RB hadde visst klagd inn vingen til merc en time før kvalik også. Er en video som tilsynelatende viser at merc er istand til å skyve en 85mm ball (øvre grense for åpning) gjennom florerer også, altså visste de at den ikke var i henhold. Uansett, den store vinneren her er Drive to Survive teamet:LOL:

edit:
Test av vingen https://streamable.com/9wzwqt

Max sjekker merc

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
så videon i stad, temmelig uskyldig. Men RB hadde visst klagd inn vingen til merc en time før kvalik også. Er en video som tilsynelatende viser at merc er istand til å skyve en 85mm ball (øvre grense for åpning) gjennom florerer også, altså visste de at den ikke var i henhold. Uansett, den store vinneren her er Drive to Survive teamet:LOL:

edit:
Test av vingen https://streamable.com/9wzwqt

Max sjekker merc

Blir spennende å se utfallet. Kan ikke se at Max gjør noe annet enn det Vettel har gjort i 10 år. Verre er det hvis det viser seg at Merc har ulovlig åpning på vinge vil jeg tro.

Edit: Etter å ha lest sporting code kan det faktisk hende at Max også får straff.

• Liker
Reaksjoner: Labbos
Blir spennende å se utfallet. Kan ikke se at Max gjør noe annet enn det Vettel har gjort i 10 år. Verre er det hvis det viser seg at Merc har ulovlig åpning på vinge vil jeg tro.

Edit: Etter å ha lest sporting code kan det faktisk hende at Max også får straff.

Selv om jeg misliker Max intenst, så synes jeg det er tullete hvis han skal få en straff for dette. At FIA/Race Control kan bruke denne anledningen til å presisere reglene for parc ferme er helt greit. Men straff? Ikke i min bok.

• Liker
Reaksjoner: Callahan
FB0664C0-4B51-43F1-A207-5E33253B6E37.jpeg

Kan det være tilfelle at Merc har kjørt med for stor åpning da? Det er jo åpenbart at sånt blir sjekket.

Selv om jeg misliker Max intenst, så synes jeg det er tullete hvis han skal få en straff for dette. At FIA/Race Control kan bruke denne anledningen til å presisere reglene for parc ferme er helt greit. Men straff? Ikke i min bok.

Problemet er ofte at reglene ikke er logiske spør du meg. Jeg syns ikke han skal få straff for dette, men det ser ut som de kan gi han det basert på regelen.

-That article states that "in the Parc Ferme, only the officials assigned may enter. No operation, checking, tuning or repair is allowed unless authorised by the same officials or by the applicable regulations."

En halv million er jo som vekslepenger å regne for de gutta der. Tror det hadde svidd langt mer om han hadde fått straff i løpet.

• Liker
Reaksjoner: Labbos