Formel 1

Kunne det blitt bedre? Neppe!:love:
1646851218249.png
 
Underholdende fører, selv om Schumacher og Fittipaldi hadde vært legendariske navn å ha på startstreken sammen.
 
Det gledes over ny sesong rett rundt hjørnet. Håper på like spennende sesong i år. Drive to survive er perfekt oppvarming før det braker løs! Måtte den beste vinne
20220310_184933.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: speedieThomas
Er på e4 av den nye Drive to Survive sesongen. Uten å røpe for mye, wow, Mazepin gjør ikke akkurat en god figur. Og Guenther Steiner er seg selv lik: "foooking shitt!" :D
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Utinaturen
Blir morro å se Hulken i bilen til Vettel. Tipper Ferrari og Red bull på topp. Har også en liten forventning til at Rus kan gi Lewis en god kamp.
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød og Heftos
Blir morro å se Hulken i bilen til Vettel. Tipper Ferrari og Red bull på topp. Har også en liten forventning til at Rus kan gi Lewis en god kamp.

+1

Det gledes, tenk om på et eller annet mirakuløst vis vi hadde fått Hulkenberg på pallen… satser selv hard på Ferrari i fantasy, de har sett meget bra ut i oppkjøringen. Forventer at både Leclerc og Sainz vil vinne løp i år
 
Det er lenge siden jeg har kjent så barnslig glede i meg som i påvente av dagens løp :D
Dette blir moro!

Jeg setter en vaffel med syltetøy på at Max vinner i dag foran Leclerc og Hamilton. Også håper jeg at Haas får en topp ti.