- Medlem
- 20. juli 2011
Ah, trodde jeg var på pro-nivået men var på gratis-annual-nivået (fikk bare beskjed om "this not available in your region" da jeg prøvde å se forrige løp samme dag.) Men flott, da er det jo enda bedre!F1 tv appen gir deg live sending så lenge du har et abo.
Det koster rundt 100 EUR for 1 år og da kan du se gamle løp.
du kan også velge mellom onboard cam fra de forskjellige førerne etc.
Shift+F1 er helt sjefShift+F1 podcasten har forøvrig episode mellom hvert løp, og snakker om hvert løp både før og etter at løpet har skjedd, så man får ekstra context og opplevelse siden de følger med på nyheter og sladder, legger merke til ting du kanskje ikke ser underveis, osv..![]()
Shift+F1 er helt sjefTakk for tips! Har så vidt kommet i gang med å følge med på F1 og denne var genial! Er det verdt å oppgradere til F1 Tv appen? De sendes gratis i Brasil, og i tillegg er det ekstra trening for portugisisken så har kun det som referanse, plusset er jo at kommentatorene faktisk har kjørt F1
![]()
Jeg hiver meg med på fantasy. Gleder meg sykt til å se Perez. Og om merc får orden på bilen.Pre-season testing er unnagjort og det er under to uker til årets første løp!
Jeg gleder meg stort til å se Alonso tilbake, Vettel og Perez i nye team og nykommere som Tsunoda og Schumacher, samt mye annet nytt. Noen andre som gleder seg? Evt hva gleder dere dere mest til å se?
For å tilføre sesongen litt ekstra spenning har jeg også i år tatt meg friheten til å lage en TIDSSONEN fantasy liga.
Koden er: 1469294829
Hiv dere med!
Meldte meg inn i ligaen
Spent på hva de unge gutta du nevner får til, men har sansen for Ricciardo og Norris så håper McLaren får medvind.
"Drive to Survive" sesong 3 kommer på netflix 25.mars også om jeg ikke husker feil.