Formel 1

Noen her inne som har vært på løp før? @Rød Har vel vært med på moroa :) hvordan er det enklest å pakke sammen en tur, er det som fotballreiser hvor man kan kjøpe pakketurer eller må man skaffe billetter selv. Hva er best/enklest etc.?

Min eldste datter er nyfrelst Red Bull-fan mens far må av andre grunner holde seg i Mercedes-leieren. Hadde vært utrolig morsomt å overraske henne med en tur når covid går av moten.

Setter pris på tips og gode råd hvis noen har noe å bidra med :)
 
Takk for tips @Goatboy :) ser ut som de har noen flotte pakker med flere varianter ift pris/ønsker. Skal absolutt undersøkes nærmere.
Det er faktisk viktig å kjøpe gode billetter! Jeg var i Monaco i 2006 på studentbudsjett og kjøpte de billigste billettene. Langt unna banen og uten tilgang til skjerm. Da var det bare masse biler som kjørte i ring uten at jeg ante hvordan det faktisk gikk.
Men festen var helt knall ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Det er faktisk viktig å kjøpe gode billetter! Jeg var i Monaco i 2006 på studentbudsjett og kjøpte de billigste billettene. Langt unna banen og uten tilgang til skjerm. Da var det bare masse biler som kjørte i ring uten at jeg ante hvordan det faktisk gikk.
Men festen var helt knall ;)
Så du meg?
656DAF5F-697B-4BD6-B789-A452E40AD117.jpeg
 
Noen her inne som har vært på løp før? @Rød Har vel vært med på moroa :) hvordan er det enklest å pakke sammen en tur, er det som fotballreiser hvor man kan kjøpe pakketurer eller må man skaffe billetter selv. Hva er best/enklest etc.?

Min eldste datter er nyfrelst Red Bull-fan mens far må av andre grunner holde seg i Mercedes-leieren. Hadde vært utrolig morsomt å overraske henne med en tur når covid går av moten.

Setter pris på tips og gode råd hvis noen har noe å bidra med :)
Jeg har vært på flere løp i Europa. Spa, Silverstone, Hockenheim x 2, Nurburgring x 2 og Monaco.
Alle gangene i egen regi, da jeg ordnet hotell, fly, maxitaxi tur/retur bane og billetter for en kompisgjeng. Blir rimeligere, men mer styr å finne de rette stedene å bo. Men det er noen år siden sist.
Billettene ble da bestilt på gpticketshop.com.
Vet formel-1.no har arrangert turer i mange år, men har ikke fulgt med på turer derfra på noen år.
Stein Pettersen som kommenterer sammen med Atle er en av gutta som arrangerte turer og startet formel-1.no som var et meget aktivt interesseforum på 2000-tallet.
Litt som TS - fått mange og gode bekjentskaper:love:
 
Jeg har vært på flere løp i Europa. Spa, Silverstone, Hockenheim x 2, Nurburgring x 2 og Monaco.
Alle gangene i egen regi, da jeg ordnet hotell, fly, maxitaxi tur/retur bane og billetter for en kompisgjeng. Blir rimeligere, men mer styr å finne de rette stedene å bo. Men det er noen år siden sist.
Billettene ble da bestilt på gpticketshop.com.
Vet formel-1.no har arrangert turer i mange år, men har ikke fulgt med på turer derfra på noen år.
Stein Pettersen som kommenterer sammen med Atle er en av gutta som arrangerte turer og startet formel-1.no som var et meget aktivt interesseforum på 2000-tallet.
Litt som TS - fått mange og gode bekjentskaper:love:
Takk for svar :) tenker at det enkleste er å finne en destinasjon i Europa da jeg ikke orker tanken på å fly i et halvt døgn. Noen løp som peker seg spesielt ut? Bortsett fra Monaco naturligvis. Tenker kanskje Belgia, England eller Tyskland hadde vært passe.
 
Spa er en klassiker. Gjerne tribune i Eau Rouge :mrgreen:
Den stigningen er helt rå live og man får se hele sletten nedover etter start/mål.
Om leiebil, så ville jeg nok heller bodd i Tyskland, rett over grensen. Har ikke vært så mye i Belgia, men området er «flamsk» og om du ikke er stø i fransk, så vanskelig å kommunisere.
Akkurat nå er det jo vanskelig å planlegge tur i både 2021 og 2022, med både Corona og kalender for 2022.
Ta kontakt når kalender er klar, for en kompis og reisekamerat har flere turer enn meg, til Ungarn, Østerrike og Monza i tillegg til turene vi har hatt i sammen.
Vi to har vel siden 1999 sett 95 % av alle løp og noen kvalliker sammen.
Vi fant vel ut at vi har sett F1 sammen i rundt 40 sammenhengende døgn:p
 
Redigert:
Spennende løp i dag, men synes Hamilton fremsto som en dårlig vinner i dag og en seier det ikke sto respekt av. Håper Verstappen slår hardt tilbake neste løp.
Hyggelig å se Leclerc på pallen i dag:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalse og McQ