Syntes det er dyrt nok å kaste mobilen etter 5 år. Har ikke råd til å kaste klokkenSyntes det er dyrt nok å kaste mobilen etter 5 år. Har ikke råd til å kaste klokken og...
Du har råd til det du vil ha råd til....Pateker og slikt tjafs..
Der jeg tror mekaniske ur kommer til å møte sitt armageddon er den dagen "smartklokken" begynner å bevege seg mot å bli den primære dataenheten din. Den som holder identiteten din, betalingskortene, kommunikasjonen, nøkkelen til alt du eier, etc. Den dagen blir det et stort offer å gå med mekanisk klokke - noe som vil føre til at de store massene som i dag bruker Rolex som statement må velge: Skal jeg leve med masse friksjon hver dag for å fortsette med denne statementen? Jeg tror nei.
Kanskje! Vi får vel håpe du tar feil...
Men akkurat dette her er vel et nøkkelpunkt:
Her faller jeg på siden som tror at en vanlig mobil, som de fleste bærer med seg uansett, vil forbli den primære dataenheten til folk flest. Og jeg tror også at flere av de praktiske aspektene ved smartklokken, som pulsmåler, sveip-betaling osv. vil kunne dekkes av et digitalt armbånd.
Dyp tilfredsstillelse over JLCen som er på serviceDet er absolutt et mulig scenario det også!
Bare at ikke Rolex![]()