Entry-level independent watchmaker

Noen flere som slengte seg med?
CDDFD8DE-0FBD-44C0-A02C-D0A0FB3B79E1.jpeg
 
Gratulerer. Nydelig klokke!
Takk, gleder meg til den kommer!

Nydelig :) Gratulerer!
Jeg hadde veldig lyst, men siden jeg venter på en annen Kurono så lot jeg det være.
Planen var å prøve seg på en Ming Massena, men det Massena opplegget var jo helt håpløst. Siste mulighet ser ut til å være mail-lotteriet:oops:
Jeg hadde også veldig lyst på en Ming Honey, men som du sier så var hele opplegget en vits. Å vinne i epost-trekningen anser jeg som nesten umulig. Tipper det er mange som har lurt seg inn med ekstra epost-adresser med venners/familes navn for å ha større sjanser også.
 
  • Liker
Reaksjoner: Ban og Dr.Skinnywrist
Me too! Tipper de solgte noen tusen på de ti minuttene.
Fikk heldigvis lagt inn en placeholder i kalenderen på slutten av arbeidsdagen :ROFLMAO: smidig checkout, men tror du har rett i at det gikk unna noe klokker. Har sett ordrenr med flere hundre i differanse innenfor samme minuttet.. Uansett, gleder meg veldig til å få en i hus og gratulerer til dere andre som fikk tak i en :)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: politrew
De varslet også på forhånd at de forventet en del flere kjøp ila. de 10 minuttene salget var åpent enn de hadde regnet med tidligere pga. pressedekning, og at alle likevel skal få sin klokke, om enn noe forsinket. Synes også det er positivt med grepene de tar for å stikke kjepper i hjulene til gråmarkedsforhandlere og andre profitører.
Skjermbilde.PNG