Gratulerer! Hvordan er førsteinntrykket?
Førsteinntrykket er veldig bra. Litt i største laget for mine tynne håndledd og litt tykkere kasse en jeg er vant med. Skiven derimot er bare nydelig. Det er mye Vianney Halter i den og Finishingen under lupe ser bare helt fantastisk ut. Skiven har også en utrolig dybde og de Vianney Halter viserne er i seg selv vært hele prisen om du spør meg.Gratulerer! Hvordan er førsteinntrykket?
Et annet bidrag som er spennende er Ketalaars watches. Det er ETA, og finishiering er litt grovere enn hos de etablerte navn, men til priser mellom 3800-8000 euro tror jeg de fleste kan la seg imponere.
Design og mekaniske løsninger er forfriskende og har særegenhet.
Vis vedlegg 209411
Vis vedlegg 209412
Vis vedlegg 209413
Vis vedlegg 209414Finishieringen har enkelte elementer som kunne løftet inntrykket betraktelig. Klarer du å se hva jeg sikter til?
denne type finish gir litt mer slingringsmonn:
Vis vedlegg 209415
Gratulerer så mye! Virkelig flott klokke. Jeg kjøpte for en venn. Skulle gjerne hatt den selv men økonomien ( og kona) tillater det ikke.Var det noen andre her inne som la denne i handlekurven? De gikk ihvertfall fort unna.
Vis vedlegg 235260
Kurono by Hajime Asaoka har flotte klokker og passer lommeboka mi mye bedre enn de "ekte" independent klokkene og så liker jeg jo kronografer
Jeg gleder meg til den dukker opp...![]()
Gratulerer, den ser smashing ut!Var det noen andre her inne som la denne i handlekurven? De gikk ihvertfall fort unna.
Vis vedlegg 235260
Kurono by Hajime Asaoka har flotte klokker og passer lommeboka mi mye bedre enn de "ekte" independent klokkene og så liker jeg jo kronografer
Når er ETA på denne da? Gleder meg til bilderVar det noen andre her inne som la denne i handlekurven? De gikk ihvertfall fort unna.
Vis vedlegg 235260
Når er ETA på denne da? Gleder meg til bilder![]()