Entry-level independent watchmaker

Var det noen andre her inne som la denne i handlekurven? De gikk ihvertfall fort unna.

Vis vedlegg 235260


Kurono by Hajime Asaoka har flotte klokker og passer lommeboka mi mye bedre enn de "ekte" independent klokkene og så liker jeg jo kronografer;)
Jeg gleder meg til den dukker opp...:D
Gratulerer så mye! Virkelig flott klokke. Jeg kjøpte for en venn. Skulle gjerne hatt den selv men økonomien ( og kona) tillater det ikke.
 
Var det noen andre her inne som la denne i handlekurven? De gikk ihvertfall fort unna.

Vis vedlegg 235260


Kurono by Hajime Asaoka har flotte klokker og passer lommeboka mi mye bedre enn de "ekte" independent klokkene og så liker jeg jo kronografer;)
Jeg gleder meg til den dukker opp...:D
Gratulerer, den ser smashing ut!
 
  • Liker
Reaksjoner: Ban
Da var endelig dagen kommet for å åpne esken som ankom på fredag.

Tsoroev Rashid ble introdusert til meg at en gjenganger innen independt watchmaking her inne og det må jeg bare takke så mye for, dr.skinnywrist

24 år gammel selvlærte Tsoroev Rashid har levert et bra produkt her vil jeg påstå
2C8521A2-3475-4EE7-A415-564E309E0E0D.jpeg
881A17CF-3640-406B-8DD6-8136AC3C26F9.jpeg
A2212B81-A530-4438-AA26-A861E51F753D.jpeg
B3BE38CF-608F-4F95-A211-FB750C48FC56.jpeg
 
Redigert:
Var det noen andre her inne som la denne i handlekurven? De gikk ihvertfall fort unna.

Vis vedlegg 235260


Kurono by Hajime Asaoka har flotte klokker og passer lommeboka mi mye bedre enn de "ekte" independent klokkene og så liker jeg jo kronografer;)
Jeg gleder meg til den dukker opp...:D
Når er ETA på denne da? Gleder meg til bilder :)
 
Da var endelig dagen kommet for å åpne esken som ankom på fredag.

Tsoroev Rashid ble introdusert til meg at en gjenganger innen independt watchmaking her inne og det må jeg bare takke så mye for, dr.skinnywrist

24 år gammel selvlærte Tsoroev Rashid har levert et bra produkt her vil jeg påståVis vedlegg 241929Vis vedlegg 241930Vis vedlegg 241931Vis vedlegg 241933
Gratulerer så mye og kjekt at jeg kan inspirere:)
Ser helt fantastisk ut. Jeg digger den og Håper du er fornøyd selv.
Gleder meg til å få min egen i monokrome sølv.
Sykt mye valuta for pengene. Alt arbeid gjort for hånd samt et manuell ETA 6489 og krokodille reim for ca 15k.

For de av dere som vil lese litt mer om ham:
 
Ser utrolig lekker ut i sølv (og gull). For den prisen ... og så laget kun i 5 eks. Wow!
Synd man gikk glipp av den :)

Gratulerer så mye og kjekt at jeg kan inspirere:)
Ser helt fantastisk ut. Jeg digger den og Håper du er fornøyd selv.
Gleder meg til å få min egen i monokrome sølv.
Sykt mye valuta for pengene. Alt arbeid gjort for hånd samt et manuell ETA 6489 og krokodille reim for ca 15k.

For de av dere som vil lese litt mer om ham:
 
De har absolutt noe kult på gang. Ser virkelig ut som det er mye for pengene. Da jeg så disse (på bilder) første gang tenkte jeg at dette var komplett ute av rekkevidde for meg. Men, til prisen av en anstendig omega er dette virkelig stilfult og interessant. Hadde vært artig å holdt en i handa en gang!