Doxa-tråden

Slenger inn et foto av siste innkomne, selv om bildet dog er noe dager gammelt. Seriøst glad jeg har denne i hus, dette var godfølelsen med en gang:)
C82ECFC4-59CD-4458-899E-44088D82A5B1.jpeg
 
Denne er jo lovende lik den du leter etter. Fås i flere farger, også brun/beige:

il_1140xN.1591836990_bowl.jpg




Eller denne til 1/3 av prisen til den over:

il_1140xN.2366835156_oyz0.jpg




@Loevhagen gi lud hvis du finner ut hvor man får tak i den til Jason i Hodinkee. Den skulle jeg hatt, alternativt denne:
Vis vedlegg 215357
Som er fra sammeHodinkee artikkel.
 
Noen som har både 300t og 1200t og kan poste et bilde som viser tykkelsen på disse?
Jeg heller mot 1200t, da jeg foretrekker lenken på denne som ikke er så bred mot kassen og dessuten henger rett ned fra endlinksene.
 
Doxa750PProGMT_012.jpg

Sårt savnet. Bilde fra 2008 - fantastisk klokke.

Fikk aldri prøvd Bund på min Sharkhunter da jeg hadde den men prøvde på Submariner og fant ut at det ble for tykt rett og slett. Men dette ligna litt:
Picture042.jpg
 
Artig at Doxabølgen var på sitt høyeste for et par år siden. Da får vi som liker Doxa med de fargerike, glade og rene urskivene og den herlige urkasseformen på BOR-lenken - nyte alle modellene som finnes i dag uten LE-fokus (og pre-order hysteri) og ulike tredjepartslogoer på urskiven. Man kan sikkert si mye om den nye ledelsen hos Doxa, men at de produserer disse herlige armbåndsurene uten LE-tilsnitt er jo et stort pluss, synes jeg. :)

Andre armbåndsur blir litt kjedeligere etter at man har oppdaget Doxa SUB 300/300T for å være helt ærlig. Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte Doxa SUB før når jeg så på dem for noen år siden, men dette LE-tullet bidro til at man avstod den gang. Heldigvis ikke slik nå.

_1210533.png


_1210458 (1).jpg
 
Nyheter fra Doxa! Sub 200 C-GRAPH. Litt usikker selv på hvordan de treffer her, egentlig... Uansett gøy at Doxa er på offensiven for tiden;)

 
Jeg liker designet på 200-kassen, det er eldre enn det designet som er brukt på 300 og de andre Doxa modellene. Men om jeg skulle gå for et 200 design hadde det heller blitt standard Sub 200. 300T er fremdeles min favoritt.
 
  • Liker
Reaksjoner: urtid