Doxa-tråden

Lite som slår Doxa fargemessig inkl. Rolex ;)

Vis vedlegg 211303
Men plötsligt hände det här och så blev det inte så "svart/vitt" längre vem är bäst på färgglada skivor...?
9064C1010250-rolex-oyster-perpetual-Ref-1504.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Larsnie og Qwestern
Kommer väl en dedikerad episod av Urmakarna snart som jämför dem färg för färg, ser fram emot det. Divingstar är iaf oslagbar...
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern
Status: Etter å ha sendt 3 e-mailer uten respons ringte jeg Doxa i går. Damen i andre enden var svært hyggelig og beklaget. Like etter svarte hun så på den ene av mailene mine. (Top tip må vel bli å sende e-mail og så følge opp med en telefon i disse digitale tider hvor det meste skjer via nettet)
Hun svarte derimot ikke på det jeg hadde spurt om. Ville i stedet at jeg skulle sende klokka ned til de slik at de kunne vurdere og komme med et prisoverslag for rep/bytte. Så vel sitt snitt til å dra inn noen ekstra franc. Litt irriterende mtp at servicen opp til da ikke akkurat hadde vært outstanding. Så det ble noen mailer fram og tilbake før hun endelig kunne fortelle meg at de kunne sende en ny spenne til meg.
Kan ikke si jeg er imponert. De har forbedringspotensiale.
Men nå får jeg hvertfall overføre et par lapper til de på mandag så blir det spennende å se om de får sendt ny spenne til meg.
 
  • Liker
Reaksjoner: Loevhagen
Endelig ble det en Sub Professional. Var usikker på om jeg skulle velge 300 eller 300T. Godt å ha TS hvor andre deler sin erfaring. Så da ble det 300T.
20200917_141017.jpg

Flott på lenke - men hadde glemt hvor tung lenka var...
20200917_142315.jpg

Like flott på sort NATO.