Den store Rolex Explorer-tråden

IMG_20210207_115314449~3.jpg
20210207_090722~2.jpg
 
Ikke helt samme referanse modell, men jeg fått muligheten til å stå på ventelisten for 216570 i Oslo. (Estimert ventetid var på ca et år når jeg betalte depositum sent 2019)
Kjenner ikke til det med etterspørsel på de to modellene, men ser for meg at ventetiden må nesten være betydelig lengre for de aller fleste sport modeller pga covid som har herjet straks i et år nå.

Kommer man seg på ventelista altså? Da jeg spurte rundt mars i fjor, fikk jeg beskjed om at ventelista var så lang at det ikke var noe vits å legge meg til, men at jeg kunne prøve igjen i år.
 
Kommer man seg på ventelista altså? Da jeg spurte rundt mars i fjor, fikk jeg beskjed om at ventelista var så lang at det ikke var noe vits å legge meg til, men at jeg kunne prøve igjen i år.
Jeg mistenker at det fortsatt er mulig å bli satt i kø for denne modellen, det uten at jeg har noe kjennskap til systemet deres. Ved for høy etterspørsel så pleier de å ha eget system som de følger, husk også at c-19 har begrenset produksjonen noe. Gjerne hør med de på nytt! :)
 
  • Liker
Reaksjoner: thales
Jeg mistenker at det fortsatt er mulig å bli satt i kø for denne modellen, det uten at jeg har noe kjennskap til systemet deres. Ved for høy etterspørsel så pleier de å ha eget system som de følger, husk også at c-19 har begrenset produksjonen noe. Gjerne hør med de på nytt! :)
Det er det samme med denne som med alle andre sports-Rolex i stål :)
 
  • Liker
Reaksjoner: titan