Den store Rolex Explorer-tråden

Driver og fabulerer om å skaffe meg en Explorer 114270 eller en 214270 mk1
36 eller 39mm spiller ikke så stor rolle for meg, ei heller at viserene på 214270 er bittelitt for korte. Det som skurrer litt ved denne, er de blanke nummerere 3,6,9, som med rett refleksjon får dem til å poppe skikkelig, men feil refleksjon, blir borte..
Hvordan er dette i daglig bruk ?

Driver og fabulerer om å skaffe meg en Explorer 114270 eller en 214270 mk1
36 eller 39mm spiller ikke så stor rolle for meg, ei heller at viserene på 214270 er bittelitt for korte. Det som skurrer litt ved denne, er de blanke nummerere 3,6,9, som med rett refleksjon får dem til å poppe skikkelig, men feil refleksjon, blir borte..
Hvordan er dette i daglig bruk ?
Tenkte jeg aldri noe over så lenge jeg hadde den. Tviler på at du vil plages av det.

Explorer II, sort eller hvit skive? Jeg klarer ikke å bestemme meg, blir den hvite skiven litt «blek»? Den er jo kanskje mer ikonisk, men den sorte virker å passe til flere situasjoner. Jeg ser for meg at denne klokken skal være med meg hver dag resten av livet, til dress, lek, sport og spill….

Begge to er superkule . Eg valgte kvit pga eh bruker klokken en del på steder med dårlig sikt , og akkurat der er den kvite bedre. Ellers hadde eg levd godt med en svart også . Eg bruker min omtrent 70% av tida på en Barton silikonrem , 20 % på canvas og 10% på lenka.

Begge to er superkule . Eg valgte kvit pga eh bruker klokken en del på steder med dårlig sikt , og akkurat der er den kvite bedre. Ellers hadde eg levd godt med en svart også . Eg bruker min omtrent 70% av tida på en Barton silikonrem , 20 % på canvas og 10% på lenka.
Barton rem er ikke curved end, har du et bilde?

Spencer Klein wristcheck med en 168000:

Det ble feil tråd gitt, sånn går det med flere tabs åpne :eek::LOL:

Redigert:
B6A6D812-A0AD-46A9-808C-D2147F19E0D5.jpeg

Barton rem er ikke curved end, har du et bilde?

Skal du ha curved endlinks så må du på rubber B eller lignende , men det vil ha meir en estetisk forskjell framfor bærekomfort som stort sett er lik som lenka. Fordelen med silikon fra Barton er (foruten bærekomfort ) pinbuckle at en slipper oysterlock.

Her er Barton sin canvas og silikon
IMG_20200425_123954_6~2.jpg
20200618_213012~2.jpg