Den store microbrand-tråden

image.jpg

Jeg kom i skade for å tegne meg i en Kickstarter-greie en sen nattetime på vårparten, og denne uken dukket denne krabaten opp.
Foreløpig liker jeg den.
 
Undertegnede har slått til på en Mühle Glashütte Sports M12 Automatic(Som han riktig nok ikke har fått enda). Glashütte-området i Tyskland klinger bra i de fleste klokkesamleres ører, selv om Mühle kanskje er uskrevet blad for de fleste. Jeg falt litt for at det er 5 generasjon av samme familie som driver, og for en som først utdannet seg til finmekaniker, at firmaet er instrumentmakere og skipsklokkeprodusent i bunn

Mühle Glashütte



Snublet over denne saken...
 
Redigert:
Kremt... Da har undertegnede slått til på hele tre forskjellige Mühle Glashütte klokker. (Jeg tror jeg må pynte litt på denne til kona ;)


Forstår deg godt :)
Er veldig fornøyd med min.
Veldig høy kvalitetsfølelse og super service.
Anbefales!

Hvilke modeller?
 
Redigert:
Mühle Glashütte Sports M12 (38mm), Mühle Glashütte M3 Marinefliegeruhr 198/999 (40mm), Mühle Glashütte Terranaut II Trail (43mm)


Veldig bra samling. Gratulerer :)

MEN: Minn dem på å ikke bruke UPS for å sende klokkene dine til Norge.

 
Er her andre som har Panzera her inne? Eg var heldig og kom over ein Panzera aquamarine 45, som eg fekk for ein særs god pris. Det er ei klokke eg er blitt veldig glad i, som får mykje meir tid på armen enn eg hadde trudd. Men det er eit beist av ei klokke og eg er farlig nærme å forhåndsbestille meg ei Swiss 40 ❤️