Den o' store Omega Speedmaster-tråden

Jeg må si at min reduced er en klokke jeg har blitt veldig glad i, helt klart en keeper for meg. :) Passer meg perfekt!! :cool:
IMG_2375.jpg

Et bilde fra arkivet. Savner en Speedmaster altså.

5764963025_0be4ea70df_z.jpg

Mikke, du selger din? Det beste fra to verdener. Hva skjer?

En rask tur ut på verdensveva forteller meg at dette er en gjenganger, sikkert også her, men vi tar det for det.

Bader/svømmer dere med Speedy´n deres?

Svaralternativ:
1. "Nei, hvorfor sjanse på det?"
2. "Kun ved overflatesvømming og dersom jeg ikke er fortrolige med å legge den igjen på land"
3. "Herregud, klart det. Den er ment til å kunne brukes overalt"

En rask tur ut på verdensveva forteller meg at dette er en gjenganger, sikkert også her, men vi tar det for det.

Bader/svømmer dere med Speedy´n deres?

Svaralternativ:
1. "Nei, hvorfor sjanse på det?"
2. "Kun ved overflatesvømming og dersom jeg ikke er fortrolige med å legge den igjen på land"
3. "Herregud, klart det. Den er ment til å kunne brukes overalt"

Nei! Har andre klokker som er bedre egnet til bading, så hvorfor ta sjansen...

Når jeg hadde Speedmaster spylte jeg den jevnlig under rennende vann.

Måneklokka har en vanntetthet på 5 ATM. Jeg hadde ikke brukt den til svømming. Den hadde nok ikke tatt skade av det, men jeg bruker dykkerklokker til slikt. Speedmaster får heller være med på resturant og bar på kvelden ;)

3570.50

[video=youtube;TyR65g5U56I]http://www.youtube.com/watch?v=TyR65g5U56I[/video]

3573.50

[video=youtube;j3OXVjJN9tk]http://www.youtube.com/watch?v=j3OXVjJN9tk&feature=related[/video]

Når vi først er inne på filmer... Vi vet alle hvilken film dette er fra :)

714208d1337551080-images-public-figures-celebrities-their-omega-watches-imageuploadedbytapatalk1337551121.068511.jpg

strap på SPeedy

Hva slags strap synes dere forresten passer best på Omega Speedmaster Professional?

selv har jeg:

sort alligator (omega-strap)
blue rubber (omega-strap)

begge på original omega bukle.

"original"-lenke (omega)
Sort Nato (no-name)

vurderer å gå til innkjøp av en brun omega skinn eller en brun hirsch. - hva ville dere gått for?
last gjerne opp bilder som viser ulike straps..

Tar en liten dacapo av gårsdagens "Dagens klokke"-bilde, synes lys brun croco tar seg ypperlig ut på Speedy.

IMAG0032-1.jpg

• Liker
Reaksjoner: Korpsmann