Den o' store Omega Speedmaster-tråden

Er det noen som har bestilt 3570.50 fra tidssonen.no? I ett svakt øyeblikk presterte jeg å bestille en. Nå sitter jeg og kribler etter å få nytt ur på armen. :p

Gratulerer med å endelig slå til. Kjekt å høre :)

Er det urverket.no du mener? Det er noen referanser her inne. Det kan av og til være litt ventetid om de ikke har den på lager. Men en 3570 får de nok fort tak i. Dobbelsjekk prisene med forhandler først. Noen ganger operer urverket med feil listepriser, og sannelig kan man få en bedre deal gjennom forhandler.

Ser frem til bilder av denne når du får den :)

Gratulerer med å endelig slå til. Kjekt å høre :)

Er det urverket.no du mener? Det er noen referanser her inne. Det kan av og til være litt ventetid om de ikke har den på lager. Men en 3570 får de nok fort tak i. Dobbelsjekk prisene med forhandler først. Noen ganger operer urverket med feil listepriser, og sannelig kan man få en bedre deal gjennom forhandler.

Ser frem til bilder av denne når du får den :)
Takk. :)

Urverket.no ja. Jeg måtte overtale meg selv med en halv flaske whisky før jeg slo til. :p
Leirvik ur skulle ha 27900,- for 3570.50, så jeg føler at jeg har sluppet billig unna med 24 300,- :)
Skal nok fikse en liten unboxing tråd når jeg får den.

Takk. :)

Urverket.no ja. Jeg måtte overtale meg selv med en halv flaske whisky før jeg slo til. :p
Leirvik ur skulle ha 27900,- for 3570.50, så jeg føler at jeg har sluppet billig unna med 24 300,- :)
Skal nok fikse en liten unboxing tråd når jeg får den.

Sweet! Gleder meg til unboxing :)

Jeg sikler fortsatt på en hvitt gull Speedy med månefase :D

speedprowg6.jpg

• Liker
Reaksjoner: Loevhagen
Så den Broad Arrow`en i Stavanger hos Otteren og desverre så fikk jeg en asiatisk-ungdoms-konfirmantur-følelse av den. Der er kun to Omega`er i mine tanker og det er måneklokka med Lemania og safirglass. Også den nyeste modellen med kun 2 subdials er bare rå med sitt enkle utseende og lik safirglass både framme og bak men denne ble litt ruvende på mitt håndledd:)

Heisann!

Er det noen av dere som tilfeldigvis har erfaringer med Speedmaster Date-modellene?

Kikker nemlig litt på den som heter "323.30.40.40.06.001", men det eneste jeg klarer å finne på nettet er folk som spekulerer i hvilket urverk "Caliber 3304" faktisk stammer fra. Har egentlig tilgode å finne fasiten.

Låner et bilde fra WUS. :)

42LWH.jpg

Min Speedmaster

Her er min speedmaster.

Etter at jeg fikk den var jeg jo nødt til å bli interessert i klokker...
Og nei jeg bader selvfølgelig ikke med den.

20120622_181241.jpg

20120622_181255.jpg

For meg er det egentlig bare èn Speedy, og det er Pro. Uten safirglass. Uten glass i baklokket.
Jeg bruker den oftest med sort alligator.
Men er meget glad i lenken også.:D

3c7f060b.jpg

f36673e0.jpg

• Liker
Reaksjoner: Korpsmann
Fremmer herved en opptakssøknad for medlemskap i Det O´Store Speedmaster-fellesskapet. Jepp, etter en ørkesløs vandring, preget av grubling og tvil og mismot, fikk jeg endelig tilslag på et halvår-gammel prakteksemplar. Den er så god som ny, knapt brukt.

Se selv!

20120628_180925.jpg

20120628_180832.jpg

20120628_180659.jpg