Den o' store Omega Speedmaster-tråden

8FE1C477-A192-419E-9092-3C21C53369C8.jpeg
 
Hei! Trenger litt inspirasjon! Har en Speedy Hesalite 3861 og er ekstremt fornøyd med den. Men, jeg er på leting etter noen gode skinnremmer. Myke, god kvalitet og gjerne i lys brun utførelse. Synes jeg har trålet ulike leverandører nok nå til å påstå at jeg har gjort en god grunnjobb;). Har vært innom Bulang&Sons, B&R bands, Molequin, Watchgecko, Watchobsession +++. Men, har liksom ikke helt falt ned på et svar ennå...

Så derfor: Hva er din favorittrem til Speedy og hvor fant du den?

På forhånd takk!
 
Hei! Trenger litt inspirasjon! Har en Speedy Hesalite 3861 og er ekstremt fornøyd med den. Men, jeg er på leting etter noen gode skinnremmer. Myke, god kvalitet og gjerne i lys brun utførelse. Synes jeg har trålet ulike leverandører nok nå til å påstå at jeg har gjort en god grunnjobb;). Har vært innom Bulang&Sons, B&R bands, Molequin, Watchgecko, Watchobsession +++. Men, har liksom ikke helt falt ned på et svar ennå...

Så derfor: Hva er din favorittrem til Speedy og hvor fant du den?

På forhånd takk!
Favoritt nå om dagen er denne fra Martü. Gode reimer til gode priser. Fått tilpasset lengde slik at den sitter som et skudd. Anbefales.
089F19B0-5F98-40D6-B028-136676C3D258.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: urtid og espenal
Moonswatch, flere tusen kroner for en klokke i plastikk, og noen betaler langt over dette i annenhåndsmarkedet. Vel hver sin smak. Har hørt at Omega ble presset inn på dette fra Swatch group, kan forstå at Omega var negative. Hva blir det neste; Patek Philippe i plastikk? For meg blir det litt som om Ferrari skulle lansert en «sportsbil« i glassfiber med gressklippermotor fra Briggs & Stratton, morsomt, men ikke noe mer enn det.

Greit, ser den; det er bare en klokke!
 
Redigert:
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: Spinnvill og havarduf
Moonswatch, flere tusen kroner for en klokke i plastikk, og noen betaler langt over dette i annenhåndsmarkedet. Vel hver sin smak. Har hørt at Omega ble presset inn på dette fra Swatch group, kan forstå at Omega var negative. Hva blir det neste; Patek Philippe i plastikk?

Greit, ser den; det er bare en klokke!

Synes 2500,- for en Swatch moteklokke i plastikk ikke er så ille, og om Richard Mille kan lage klokker i plastikk or Audemar Piquet carbonfiber så synes jeg ikke en Patek i plastikk virker så urealistisk, de hadde selvfølgelig kalt det noe annet da.

Tror den vil gjøre mer godt for merkevaren Omega enn negativt, men det vil tiden vise.
 
  • Liker
Reaksjoner: Makken
Rolle Royce med Lada-drivetrain. What's not to love? :mrgreen: en invistors våte drøm dette. Inngangsbilletten koster nada og profitten er 100% +. Dette er nok en del av invistorskolen for nybegynnere.
 
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: kh93 og UJU
Noen som vet om det er lett å få en AD i Norge til å kjøpe en Speedmaster Moonwatch 2021 (310.30.42.50.01.002) lenke? Evt om andre butikker selger det, og vet hva jeg må regne med å betale?
 
Noen som vet om det er lett å få en AD i Norge til å kjøpe en Speedmaster Moonwatch 2021 (310.30.42.50.01.002) lenke? Evt om andre butikker selger det, og vet hva jeg må regne med å betale?
@Andreasvikan betalte 6800kr meldte han tidligere i denne tråden. Han kan kanskje fylle inn på tilgjengelighet osv?