Daytona

93BE769A-94AF-47C4-B512-8285C3F8CB10_zpszog3wany.jpg

6081FC37-789F-4851-BB9F-DE738C6062BC_zpsmvk9dgnt.jpg

Kjøpte min Daytona hos Bjerke i dag, deilig å bare sitte å glo på den:D
Jada - som Panerist synes jeg den er veeeldig liten, men med deilig bling-bling så funker det allikevel overraskende bra.

Jeg var veldig i tvil om det var hvit eller svart jeg ønsket meg. Bjerke hadde begge inne, så jeg fikk prøvd litt frem og tilbake. Endte opp med svart da jeg synses den er mest "maskulin".

Trodde stål Daytona var vanskelig å få tak i, men Bjerke på Grand hadde i dag flere inne - løp og kjøp;)

Gratulerer så mye med et meget bra valg, @Gin.
Som jeg har nevnt flere ganger tidligere, jeg har hatt to med hvit skive og en med sort. Hvit er "penere" og sort er "røffere". Begge er, i mitt hode, innertiere.

Gi den en uke eller to, så ser den plutselig stor ut.

Kjøpte min Daytona hos Bjerke i dag, deilig å bare sitte å glo på den:D
Jada - som Panerist synes jeg den er veeeldig liten, men med deilig bling-bling så funker det allikevel overraskende bra.

Jeg var veldig i tvil om det var hvit eller svart jeg ønsket meg. Bjerke hadde begge inne, så jeg fikk prøvd litt frem og tilbake. Endte opp med svart da jeg synses den er mest "maskulin".

Trodde stål Daytona var vanskelig å få tak i, men Bjerke på Grand hadde i dag flere inne - løp og kjøp;)
Nå har jeg under skarpt lys med kraftig lupe, studert nyerverlsen. Et ord er nok : PERFEKSJON.

Nå har jeg under skarpt lys med kraftig lupe, studert nyerverlsen. Et ord er nok : PERFEKSJON.
Bare vent til du får se flere vinkler og forskjellige lys. Da oppdager du at , en tilsynelatende kjedelig skive, er helt fantastisk :)

• Liker
Reaksjoner: Gin
Farlig tråd...

Likte spesielt dette stuntet:

2-DSC_6337_zps280e775b.jpg
Knalltøff skive.
Det "rare" med hvit skive er at den i AD-lys eller rett på ser litt kjedelig ut, men litt skrått og på hånd er den helt annerledes. Subdials på både hvit og sort bytter farge etter lysvinkel, så det er en klokke med mange nyanser. Skiven, bezel, pusher, lenke og kasseform er satt så perfekt sammen at det for meg er den perfekte chrono.

Bærekomforten er for meg terningkast 10, ingen ulempe det heller :)

• Liker
Reaksjoner: Genta og Gin
Dette fikk meg til å tenke på en i nabolaget som har satt på masse M5-detaljer på sin 520. Ser veldig tøfft ut, men det er litt feil lyd når han kjører forbi.

Jeg kjøpte hvit Daytona igjen på onsdag, også hos Bjerke. Men det var den i Øvre Slottsgate. Hvit skive da det var den jeg savnet og angret på at jeg solgte.