Daytona

Medlem
8. jan. 2008
Innlegg
2.705
Sted
Oslo / / Bergen
Brooklyn Dekker med sin Daytona.
327D9EE0-95E0-460D-B7C4-79FAE1437628-5574-00000D80BEC7F527.jpg

Gift med tennisspiller Addy Roddick :(
 
Jeg stemmer på Daytona i gull som tidenes mest diskrete gullklokke. På disse bildene er det knapt så man legger merke til klokken... Understated eleganse som passer til de fleste antrekk... BRAVO Rolex.... ;)
 
Må kaste en liten brannfakkel her; Daytona er dameklokke! Har tilgode å se en på en mann, bortsett fra et par her på sonen da.. Hadde lenge lyst på en siden det ER en meget fin klokke, men etter å ha sett den på utallige puppedamer i media, så er klokka ødelagt for meg.:(

Mobilisér eksekusjonspelotongen, jeg fortjener det.:p
 
  • Liker
Reaksjoner: fettstykket
Må kaste en liten brannfakkel her; Daytona er dameklokke! Har tilgode å se en på en mann, bortsett fra et par her på sonen da.. Hadde lenge lyst på en siden det ER en meget fin klokke, men etter å ha sett den på utallige puppedamer i media, så er klokka ødelagt for meg.:(

Mobilisér eksekusjonspelotongen, jeg fortjener det.:p


Dolph-Lungren-Rolex-Daytona-Expendables.jpg
 
Spørs om noen tar tenning på den der, Lynvingen.
Best case;
- tråden geares opp med bilder av hunks i ulike positurer.

Forøvrig tror jeg vi skal være happy med at de bildene ikke er offisielle Rolex-produkter.
Appellerer nok til feil kjøpegrupper:
- disse kjøper seg heller ny dame istedetfor ny Daytona.
Fordi det er billigere.:cool:
 
Eneste jeg har å utsette på Daytona er at den ikke er levert med svart bezel på de nye modellene med unntak av gullutgavene. Jeg syns den svarte bezelen rammer inn klokken og gir den litt mer struktur enn den blanke. Men uansett hvordan man vrir og vender på det; det er et nydelig ur.
 
Lånte ut Daytonaen til fruen nettopp. En klokke hun har fattet lite interesse for til nå. Når hun fikk den på armen kom det for en dag en slags irrasjonell oppførsel jeg ikke skal gå nærmere inn på. Etter hvert måtte måtte jeg nesten i slåsskamp for å få den tilbake. Jeg tror jeg har knekt koden. Husk at damer ikke bare liker feminine ting :rolleyes:

1000-32.jpg
 
Lånte ut Daytonaen til fruen nettopp. En klokke hun har fattet lite interesse for til nå. Når hun fikk den på armen kom det for en dag en slags irrasjonell oppførsel jeg ikke skal gå nærmere inn på. Etter hvert måtte måtte jeg nesten i slåsskamp for å få den tilbake. Jeg tror jeg har knekt koden. Husk at damer ikke bare liker feminine ting :rolleyes:

1000-32.jpg

Støtter ikke det bare teorien om at Daytona er en dameklokke? ( les: eier en selv :p)
 
Eneste jeg har å utsette på Daytona er at den ikke er levert med svart bezel på de nye modellene med unntak av gullutgavene. Jeg syns den svarte bezelen rammer inn klokken og gir den litt mer struktur enn den blanke. Men uansett hvordan man vrir og vender på det; det er et nydelig ur.

helt enig,
jeg likte derfor veldig godt en tidligere modding fra projectX hvor de fjerner detaljer jeg anser som mindre vellykket og beholder essensen.

polerte lugs / børstes
polerte midtledd / børstes
glossy stål bezel / sort pvd behandlet
jeg har ikke problemer med crown-guards på en 116520 i utgangspunkt men liker godt resultatet når disse fjernes ( hvor uret minner mye mer om en daytona 62XX)


PrimaryZoomImageMaster23cropv21305103875.jpg


haters are gonna hate.


en matt skive med tynne indekser, stål pushers, stål krone og en sort bezel i bakelite og vi hadde hatt den perfekte Daytona i mine øyne.
 
  • Liker
Reaksjoner: Chronodiver
helt enig,
jeg likte derfor veldig godt en tidligere modding fra projectX hvor de fjerner detaljer jeg anser som mindre vellykket og beholder essensen.

polerte lugs / børstes
polerte midtledd / børstes
glossy stål bezel / sort pvd behandlet
jeg har ikke problemer med crown-guards på en 116520 i utgangspunkt men liker godt resultatet når disse fjernes ( hvor uret minner mye mer om en daytona 62XX)


PrimaryZoomImageMaster23cropv21305103875.jpg


haters are gonna hate.


en matt skive med tynne indekser, stål pushers, stål krone og en sort bezel i bakelite og vi hadde hatt den perfekte Daytona i mine øyne.
Den der er så nært perfeksjon som man kan komme.