Daytona

12105163_1074034335962303_1519556779_n.jpg
Du er en fantastisk fotograf!
Når jeg gifter meg skal du få ta bilder @Loevhagen . Kona er det ikke så viktig med men jeg vil se ut som en EXP II med EXP I skive
 
Daytona er en av klokkene som er mer attraktiv live enn på bilder, ofte syns jeg det er motsatt.

Savner virkelig min hvite 116520!
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød
Det var det. Men så stjal hun min Hulk. Så fikk hun valget om hvilken hun ville beholde da en måtte ut pga kjøp av 5167. Hun valgte Hulken... selv ville jeg valgt motsatt.
 
Jeg har en 6 år gammel RG og det finnes ikke slark i lenke i det hele tatt. Jeg vil heller ikke si den får hairlines/skrap noe lettere enn stål. Mye mulig gull tåler mindre ved hardt slag, men det vil jeg ikke teste ...


Delgull gir mer slark enn helgull
 
Påstås å være urskiven Rolex benytter når de sender av gårde 4130 til sertifisering - og benyttes "internt". Enkelte er tydleigvis kommet "eksternt", for denne her er til salgs på VRF.

day3_zpse8j4kmml.jpg
Den var fet, også så lett å lese. Her begynner vi jo å snakke en ekte Toolwatch, på Speedmaster nivå når det gjelder lesbarhet :)
 
@Rød den er helt rå! Hvordan har du klart å beholde den uten noen riper overhodet! o_o
Takk!
Jeg hadde den på en meget lett polering hos Lervik i april/mai pga. de polerte leddene på lenka. I stedet for å tukle for mye med cape cod, ville jeg ha den strøken. Det var et skjemmende skrap på end links midt i trynet kl. 19.
Snakket med både Knut og urmaker i forkant for ikke å "ødelegge" noe. Så bare en lett shine.
Jeg har brukt den mye siden og føler det bare er tull det andre nevner om at gull tåler mindre og at PCL er ripemagnet. Litt har det kommet, men man kan ikke gå med "hånda i været" heller ;)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: fasteddiefelson
Jeg har brukt den mye siden og føler det bare er tull det andre nevner om at gull tåler mindre og at PCL er ripemagnet. Litt har det kommet, men man kan ikke gå med "hånda i været" heller ;)

Må henge meg på som beundrer av gull-Daytonaen din @Rød!

Jeg er en av dem som nevner både at gull tåler mindre enn stål og at PCL er ripemagnet. Jeg har dårlige erfaringer fra 116619LB, 116710, 116713, 15200, 116520, så det står jeg inne for. I så måte syns jeg din holder seg utrolig flott!

PS: Det gleder meg at du bruker den mye, hva skal vi med dyre flotte klokker i en safe? :)