Smake én, og legge resten i kjelleren da.
Hvordan var fruens bursdagsflaske?
We didn't consume it on the day, there were many visitors and the phone didn't stop ringing. She said that she couldn't dream of sharing it with anyone else but me
Har ikke pluss... Keen på å dele link til vinmonopolet? Må vell bestille noen jeg også.«Dette er tidenes beste vinkjøp»
KLUBB: Dette er tidenes beste vinkjøp - Aperitif.no
En californisk pinot noir på dette nivået ville kostet minst 2,5 ganger mer - og det er en helt spesiell grunn til at den er så billig.www.aperitif.no
Flere som har bestilt?
Har ikke pluss... Keen på å dele link til vinmonopolet? Må vell bestille noen jeg også.
Den kom opp uten pluss i går - her er linken:Har ikke pluss... Keen på å dele link til vinmonopolet? Må vell bestille noen jeg også.
Venter på min six-packVis vedlegg 220764
Noen som har fått smakt????
Vis vedlegg 220764
Noen som har fått smakt????
Oslo S : har ikkeNoen med kjennskap til noen pol i Oslo som mot formodning har igjen Dom Perignon 2008?![]()
"The Sideways Effect"
How deep shall one go, I like it very much and balances out with a meal. There's a lot going on, it's a Pinot Noir with its Whole Cluster Fermentation.
Vis vedlegg 220802
It's always been said tomorrow never comes..Got my order today. Think i´ll pop one tomorrow.