Trysil-Knuts fjellverden - ligger nord i Trysil. Flott områdeHvor er dette?![]()
Trysil-Knuts fjellverden - ligger nord i Trysil. Flott områdeHvor er dette?![]()
Hei.
Jeg leter etter Adidas ultra boost collective hvit. Er det noen som vet om det er mulig og kjøpe disse i Norge? Eller en seriøs utenlandsk side?
Finner mye på bukta men vil helst kjøpe fra butikk.
Svaret er dessverre: Aktivitet.Fikk foretatt en kroppsanalyse i dag, og det var ikke bare nedslående.
111,1kg, hvorav 78,2 er muskler er bra. Siden jeg for bare et par mnd siden var 118kg.
Fettprosent litt i overkant, 26% og det som var nedslående, og som må gjøres noe med, er min metabolske alder - 44år.
Noen som har gode råd for å få den effektivt ned mot min faktiske alder, som er 29?
Det er ikke dessverre, og det var vel ganske selvsagt, men jeg lurte bare på om det fantes noen ekstra tiltak man kunne gjøre i tillegg til økt aktivitet, typ kosthold etc.Svaret er dessverre: Aktivitet.
Det er ikke dessverre, og det var vel ganske selvsagt, men jeg lurte bare på om det fantes noen ekstra tiltak man kunne gjøre i tillegg til økt aktivitet, typ kosthold etc.![]()