Dagens trening

Oppvarming på 85kg og videre til 270kg på siste 25 meter tur.
Sled.png
 
  • Liker
Reaksjoner: Chalshus og natu86
Treningstråd på TS? TS slutter aldri å imponere. Godt å se at urene byttes ut med pulsklokker fra tid til annen.

Trener selv til Praha halv i april. Gøy å løpe utelands!
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann
Dagens økt ble en mil på mølla som inneholdt 6,4 km med rolig tempo (10,5-11kmt) og 2 * 1,8km med 5% stigning og tempo rundt 12-14kmt for å «simulere» Besserud-etappen på Holmenkollstafetten. Avsluttet med 8*20 sekunders intervaller på 20kmt med en kollega bare for å virkelig få tatt siste rest av energi og livsglede ut av kroppen ;)
 
Henger med på aktiv basket (jævlig hardt mot unggutta!), litt styrke og tennis fortsatt. Fortsatt gøy, selv om særlig basket blir tyngre. 2 t i kveld, toast nå :)

8

Spennende! Holdt på lenge med basket? Spiller selv aktivt på et studentlag, har planer om å fortsette etter endt studietid og arbeidet kaller. Meget god trening!​
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai
6,2km på 39 minutter idag, det er jo noe, men et stykke igjen til mila på 50 min gitt.
Og en sleivete kommentar om deltagelse i Bergen City Maraton kulminerte i en mail om at jeg var påmeldt..stafett riktignok, men allikevel :eek:

Har du blitt tildelt etappe? Jeg løp andre etappe (bakken opp fra gamle Bergen) i fjor og har fått samme i år, så kan vel egentlig anbefale alle andre etapper enn den :D