Dagens trening

Vårt lag fullførte på 1:42:10, så det var en knepen seier i vår favør :p
Jeg hadde ingen forventninger, så jeg er godt fornøyd med snittiden per km.
Førsteetappen vår ble nødt til å løpe andre etappen også, da vedkommende var en no-show:confused::mad: Så om du hørte en frustrert kar som brølte etter Cecilie ved første veksling, så var det vårt lag:D

Nei, laget mitt forduftet ganske raskt mot dusjen(de skulle ut på middag senere), så jeg hev meg ned på Madam Felle før turen bar mot Olivias, med en vennegjeng.

Haha, ja han sto vel knappe 2m fra meg og ropte stakkars. Tror alle på den siden av byn hørte han...

Men fikk ikke helt med meg hva som skjedde da jeg var rimelig fokusert på å spotte vår førsteetappe-løper som var en krise-stand-in som jeg aldri hadde møtt før. Måtte basere oss på å lese firmalogoene på alle de røde tskjortene som var med :D:eek:

Edit: Han hos dere som måtte løpe begge etappene (og bruke tid på å rope etter Cecilie) var fremdeles raskere enn meg på etappe to... Mer armtid på treningsklokken fremover... :rolleyes:
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Rolig «langkjøring» og 40 minutter yoga som oppladning til årets Holmenkollstafett.
6D394EA8-58BD-44E5-824A-58A91818856C.jpeg


Når det i tillegg viser seg at jeg har fått feil etappe, og dermed skal få løpe NED Besserud til Gressbanen (etappe 8) må jeg si humøret er tilnærmet på topp :cool: så da er det bare å prøve å komme seg under 3 minutter på kilometeren i morgen :rolleyes:
 
  • Liker
Reaksjoner: Mickey
Riktignok ikke dagens, men lørdagens "trening"... Ecotrail 31 km, i dagsfersk gjørme fra Sørkedalen-Fossum-Lysaker-Bygdøy-Operaen(isj), på drøye 3:11. Midt på treet i klassen "Menn som pusher 50", og godt fornøyd, selv om jeg går som om jeg burde stilt i en helt annen aldersklasse. :D
 
Rolig gjennomkjøring av Toughest 2019 løypen før man løp hjem fra Kollen til Gyldenløves Gate. Tempo var ikke noe å skrive hjem om, men noterer meg at det ble positiv splitt og nesten 2 min/PR km raskere når jeg forlot kollegaene på parkeringsplassen i Kollen :cool:
160812
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og frj