Dagens trening

Ahh! Nå føler jeg for å skryte litt, etter 17 km på grus-/skogsvei i ettermiddag. 6.00 på kilometeren er fint tempo, jeg har en tendens til å løpe for raskt for mitt eget beste men i dag ble det uanstrengt prat hele veien.

Satser på å krysse 2-milsmerket til uka.
 
Det er ellers en herlig ironi i det at Statoil reklamerer for SUPERBURGER på "Dagens trening"-siden. (I min browser, akkurat nå.)
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Ahh! Nå føler jeg for å skryte litt, etter 17 km på grus-/skogsvei i ettermiddag. 6.00 på kilometeren er fint tempo, jeg har en tendens til å løpe for raskt for mitt eget beste men i dag ble det uanstrengt prat hele veien.

Satser på å krysse 2-milsmerket til uka.

85 km så langt i september. Ble ikke 2milstur denne uken, heldigvis er det noen dager igjen av måneden :) I kveld løp jeg meg fullstendig bort i mørket, høsten er definitivt her...
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan
Gøy å sykle, hadde 35 km i går med 10 kg ryggsekk. Tror det hadde vært morsommere uten, men da hadde jeg ikke fått fisket. Hadde en tur på 82 km forrige lørdag på terrengsykkel. Slitsomt, men veldig gøy.

Ellers går det i 5x5 på trening om dagen. Prøver å få tre økter i uken pluss litt aktivitet i helgene.
 
  • Liker
Reaksjoner: reim
Argg. Høyre skulder sier nei. Å jeg sier ja til mer dips og skulderpress.
Dette blir en kjip treningsuke. F#CK!
 
Etter en "litt" kjedelig episode under gårsdagens løpetur, la jeg ut i kveld også, denne gang med en kortere tur som mål. Formen har fått seg en knekk etter forrige ukes sykdom så det ble 7 ganske tunge km i kupert løype. Men følelsen etterpå er jo alltid god :)
 
  • Liker
Reaksjoner: reim
85 km så langt i september. Ble ikke 2milstur denne uken, heldigvis er det noen dager igjen av måneden :) I kveld løp jeg meg fullstendig bort i mørket, høsten er definitivt her...
16,5 km rolig kveldstur i kveld, så om jeg ikke passerte 2mils-streken denne måneden klarte jeg i hvert fall over 10 mil totalt :)
 
Tilbake som eneste mann i pilateshimmelen/helvete, etter inntrenger forrige uke (se tidligere innlegg). Høstferien er slutt, og dermed også stinn brakke. Når det er sagt, så er tydeligvis timen regnet ut fra X antall små damer, med korte armer. Mann med vingespenn på to meter, eller litt mer enn en liten albatross, lager rot i systemet, blåveiser, og muligens en og annen løs tann. Neste gang stiller resten med tannbeskyttere, for når denne vindmølla setter i gang, så er det bare å dukke. Herved advart! Uansett, bra trening!
 
På merkelig vis har jeg havnet der at jeg blir litt stresset hvis det går mer enn et par-tre dager mellom hver treningsøkt. Det må da være en god ting, så får vi se om motivasjonen overlever kommende julefeiring :)

(10 km løping på fullstendig mørklagt grusvei i kveld, hodelykten gjorde susen men dæven som jeg skvatt da en fugl bestemte seg for å lette fra vannet to meter unna idet jeg løp forbi.)
 
15 km på skogsvei/grus i dag, når vinteren nekter å komme til Oslo så får vi fortsette med de mer sommerligere utendørsaktivitetene. Har så smått prøvd meg på 45-15 på mølle også, artigere enn jeg forventet.

Har jeg mistet klinkekulene mine når jeg vurderer å kjøpe mitt tredje par av den samme Nike-modellen i frykt for at den skal gå ut av sortimentet? "Behøver" ett par til utendørs, ett par til mølla/gym og gjerne et mer ubesudlet og diskret par til jobb/fritid (det paret har jeg allerede men det er for øyeblikket konvertert til innesko)...
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan
Det er helt normalt reim.

Det samme gjelder for sykkelsko. Jeg tør ikke telle hvor mange par jeg har. Det er i all hovedsak to skomodeller..
 
Blir forhåpentligvis 4-5 tusinger på mølle i kveld. Et lite forbehold pga sykdom i heimen og at jeg skal trene to fotballag timene før :cool:
 
Hva gjør man ikke for å komme litt nærmere det &/#"( merket i Lillehammer i slutten av august... 75 minutter i en spinningsal med samme temperatur og luftfuktighet som en sommerdag i Amazonas, med en instruktør som er en reinkarnasjon av P3s DJ Howard fra 90-tallet med multiorgasmer. Sykler jeg sånn under Birken, så ligger jeg i grøfta med krampe før Skramstad...
 
  • Liker
Reaksjoner: iron-man