Ser at Jomashop.com har mye bra på tilbud, både ur og annet. Fordelaktige priser også med MVA inkludert fra kjente og respektable produsenter av kvalitets ur. Noen som har erfaring med kjøp derfra?
Ja, har kjøpt litt derfra tidligere. Vær oppmerksom på at du ikke får med originalt sertifikat på nye klokker, og at de heller ikke eksporterer remmer av alligator og andre eksotiske materialer.Ser at Jomashop.com har mye bra på tilbud, både ur og annet. Fordelaktige priser også med MVA inkludert fra kjente og respektable produsenter av kvalitets ur. Noen som har erfaring med kjøp derfra?
Ok, takker for heads up. Hvordan gikk forsendelsen med tanke på MVA og utlevering?Ja, har kjøpt litt derfra tidligere. Vær oppmerksom på at du ikke får med originalt sertifikat på nye klokker, og at de heller ikke eksporterer remmer av alligator og andre eksotiske materialer.
Det fikk fint, selv om jeg husker at det tok sin tid… Mener det var UPS som tok seg av transport og MVA, med egen faktura.Ok, takker for heads up. Hvordan gikk forsendelsen med tanke på MVA og utlevering?
Jeg har kjøpt flere billige klokker der, spesielt dameklokker til familiemedlemmer. Er av og til helt sprø rabatter!Ser at Jomashop.com har mye bra på tilbud, både ur og annet. Fordelaktige priser også med MVA inkludert fra kjente og respektable produsenter av kvalitets ur. Noen som har erfaring med kjøp derfra?
Hvorfor det, hvis alt er etter boken?Jeg har kjøpt flere billige klokker der, spesielt dameklokker til familiemedlemmer. Er av og til helt sprø rabatter!
Har alltid fått varene lynkjapt og alt etter boken. Ville nok vert skeptisk til å kjøpe dyrere klokker der.
Personlig har jeg ikke handlet der etter at de sluttet å sende med originale sertifikater. Du kan med andre ord glemme «world wide guarantee» gjennom AD, klokken må tilbake til USA med det styret dette måtte medfølge…Hvorfor det, hvis alt er etter boken?