Dagens kjøpetips

Enig i at Daytona med denne skiven er mer sjelden enn GMT. Men umulig? Jeg tror ikke det faktisk, sånn som markedet er nå og sikkert fortsatt er på vei ( ned ) så tror jeg man kan få tak i disse med riktig historikk og kundeforhold. Sett i forhold til f.eks Tiffany 5711 og tilsvarende enhjørninger.

Som en fun fact hørte jeg i ett eller annet Radioprogram/podcast forrige dagen at Tix hadde betalt 1.8mill for en "John Mayer" Daytona mid hype. Mon tro hvor mye han angrer på det nå?:mrgreen:

Markedet er fortsatt oppblåst i mine øyne. Coronaprisene henger fortsatt for høyt.
 
Absolutt. Men når Bjerke kun får sånn ca en stk Daytona meteorite annenhvert år og retailpris for meteorite ikke er sajko mye høyere enn vanlig skive vil du ha bra flaks om du får kjøpe en av de veldig få som kommer innom butikken - til tross for fravær av hype og invistorer i dyrtid uten definert slutt.
Forutsatt at det stemmer om at de bare får en annenhvert år ( dette er en informasjon jeg ikke var kjent med :) ) så forandrer selvsagt saken noe. Men umulig? Jeg vet fortsatt ikke...Men åpenbart ikke noe man bare plukker opp på vei hjem fra shopping med fruen :D Jeg opplever allikevel at f.eks Bjerke er villige til å strekke seg langt for å få tak i det produktet man ønsker seg om man oppfører seg som folk. ( Og sikkert alle andre AD'er også. )
 
Auksjon uten minstepris på kul Radium her på vårt eget klokkeforum! Lykke til med salg og kjøp:) Post bilde i Leirbål-tråden!
 
  • Liker
Reaksjoner: 123uno
Salg hos CNS, opptil 80% av på en del remmer av ulike typer. https://cnswatchbands.com/collections/sale

Ble ikke verdens dyreste handlekurv dette.

Screenshot_20231118_214237_Chrome.jpg
 
Ser at Jomashop.com har mye bra på tilbud, både ur og annet. Fordelaktige priser også med MVA inkludert fra kjente og respektable produsenter av kvalitets ur. Noen som har erfaring med kjøp derfra?
 
Ser at Jomashop.com har mye bra på tilbud, både ur og annet. Fordelaktige priser også med MVA inkludert fra kjente og respektable produsenter av kvalitets ur. Noen som har erfaring med kjøp derfra?
Ja, har kjøpt litt derfra tidligere. Vær oppmerksom på at du ikke får med originalt sertifikat på nye klokker, og at de heller ikke eksporterer remmer av alligator og andre eksotiske materialer.
 
Ja, har kjøpt litt derfra tidligere. Vær oppmerksom på at du ikke får med originalt sertifikat på nye klokker, og at de heller ikke eksporterer remmer av alligator og andre eksotiske materialer.
Ok, takker for heads up. Hvordan gikk forsendelsen med tanke på MVA og utlevering?
 
Du kan også velge å betale mva direkte til Joma så slipper du fortollingsgebyr til transportøren. Mener jeg fikk en noe lavere pris ved å betale via bank i stedet for å bruke kredittkort.