Dagens kjøpetips

SARB033 til en meget god pris.

• Liker
Reaksjoner: Apocalypse
Longines Avigation Bigeye til 18 k kan ikke være så altfor galt, klarer man å prute litt av så vil jeg si det er en god pris :)

• Liker
Markedsdag nå til lørdag 9/9 hos Thune Majorstuen
(delt fra Klokkeriet)

IMG_5147.jpeg

IMG_5148.jpeg

IMG_5149.jpeg

IMG_5150.jpeg

IMG_5151.jpeg

Litt godsaker hos thune

• Liker
Reaksjoner: kire og backern87
Her bør noen kjenne sin besøkelsestid!
Løp og kjøp!
(PS: kjenner ikke selger eller klokka i detalj)

• Liker
Kanskje ikke en Løp&kjøp-annonse, men klokka er unik og sabla kul!

Kanskje ikke en Løp&kjøp-annonse, men klokka er unik og sabla kul!
Enig i at klokka er kul og unik i den grad at ingen av meteorittskivene er like. Men prisen er jo helt latterlig.

At Rolex ikke leverer disse skivene på 12-serien på Daytona foreløpig gjør den ikke til a "dying breed."

Om et år eller to kommer hver eneste Daytona i edelt metall tilgjengelig med denne skiven igjen.

Men hvis vi ser bort fra prisforlangende så er det absolutt en flott klokke.

Enig i at klokka er kul og unik i den grad at ingen av meteorittskivene er like. Men prisen er jo helt latterlig.

At Rolex ikke leverer disse skivene på 12-serien på Daytona foreløpig gjør den ikke til a "dying breed."

Om et år eller to kommer hver eneste Daytona i edelt metall tilgjengelig med denne skiven igjen.

Men hvis vi ser bort fra prisforlangende så er det absolutt en flott klokke.
Tror ikke prisen er latterlig ift markedspris.
Men enig at det er en latterlig pris for en Daytona.
Tilgjengelig er vel også et høyst varierende begrep... Ingen grunn til at Daytona ikke skal produseres med meteoriteskvier igjen, men tilgjengelig for kjøp? Tja:)
Kan ikke huske å ha sett denne skiva i Daytona på finn.
For GMT Master er den allemannseie i forhold.

Tror ikke prisen er latterlig ift markedspris.
Men enig at det er en latterlig pris for en Daytona.
Tilgjengelig er vel også et høyst varierende begrep... Ingen grunn til at Daytona ikke skal produseres med meteoriteskvier igjen, men tilgjengelig for kjøp? Tja:)
Kan ikke huske å ha sett denne skiva i Daytona på finn.
For GMT Master er den allemannseie i forhold.
Enig i at Daytona med denne skiven er mer sjelden enn GMT. Men umulig? Jeg tror ikke det faktisk, sånn som markedet er nå og sikkert fortsatt er på vei ( ned ) så tror jeg man kan få tak i disse med riktig historikk og kundeforhold. Sett i forhold til f.eks Tiffany 5711 og tilsvarende enhjørninger.

Som en fun fact hørte jeg i ett eller annet Radioprogram/podcast forrige dagen at Tix hadde betalt 1.8mill for en "John Mayer" Daytona mid hype. Mon tro hvor mye han angrer på det nå?:mrgreen:

Markedet er fortsatt oppblåst i mine øyne. Coronaprisene henger fortsatt for høyt.

Enig i at Daytona med denne skiven er mer sjelden enn GMT. Men umulig? Jeg tror ikke det faktisk, sånn som markedet er nå og sikkert fortsatt er på vei ( ned ) så tror jeg man kan få tak i disse med riktig historikk og kundeforhold. Sett i forhold til f.eks Tiffany 5711 og tilsvarende enhjørninger.

Som en fun fact hørte jeg i ett eller annet Radioprogram/podcast forrige dagen at Tix hadde betalt 1.8mill for en "John Mayer" Daytona mid hype. Mon tro hvor mye han angrer på det nå?:mrgreen:

Markedet er fortsatt oppblåst i mine øyne. Coronaprisene henger fortsatt for høyt.
Absolutt. Men når Bjerke kun får sånn ca en stk Daytona meteorite annenhvert år og retailpris for meteorite ikke er sajko mye høyere enn vanlig skive vil du ha bra flaks om du får kjøpe en av de veldig få som kommer innom butikken - til tross for fravær av hype og invistorer i dyrtid uten definert slutt.