Enig i at klokka er kul og unik i den grad at ingen av meteorittskivene er like. Men prisen er jo helt latterlig.Kanskje ikke en Løp&kjøp-annonse, men klokka er unik og sabla kul!
![]()
Rolex klokke selges | FINN-torget
Rolex Daytona 116508 Meteorite dial. Rolex Daytona. Ref.nr: 116508. Köpt 2021-04-09 hos krons-ur. Cretificat. Box. Tags. Manualer. Kvitto från inköpwww.finn.no
Tror ikke prisen er latterlig ift markedspris.Enig i at klokka er kul og unik i den grad at ingen av meteorittskivene er like. Men prisen er jo helt latterlig.
At Rolex ikke leverer disse skivene på 12-serien på Daytona foreløpig gjør den ikke til a "dying breed."
Om et år eller to kommer hver eneste Daytona i edelt metall tilgjengelig med denne skiven igjen.
Men hvis vi ser bort fra prisforlangende så er det absolutt en flott klokke.
Enig i at Daytona med denne skiven er mer sjelden enn GMT. Men umulig? Jeg tror ikke det faktisk, sånn som markedet er nå og sikkert fortsatt er på vei ( ned ) så tror jeg man kan få tak i disse med riktig historikk og kundeforhold. Sett i forhold til f.eks Tiffany 5711 og tilsvarende enhjørninger.Tror ikke prisen er latterlig ift markedspris.
Men enig at det er en latterlig pris for en Daytona.
Tilgjengelig er vel også et høyst varierende begrep... Ingen grunn til at Daytona ikke skal produseres med meteoriteskvier igjen, men tilgjengelig for kjøp? Tja
Kan ikke huske å ha sett denne skiva i Daytona på finn.
For GMT Master er den allemannseie i forhold.
Absolutt. Men når Bjerke kun får sånn ca en stk Daytona meteorite annenhvert år og retailpris for meteorite ikke er sajko mye høyere enn vanlig skive vil du ha bra flaks om du får kjøpe en av de veldig få som kommer innom butikken - til tross for fravær av hype og invistorer i dyrtid uten definert slutt.Enig i at Daytona med denne skiven er mer sjelden enn GMT. Men umulig? Jeg tror ikke det faktisk, sånn som markedet er nå og sikkert fortsatt er på vei ( ned ) så tror jeg man kan få tak i disse med riktig historikk og kundeforhold. Sett i forhold til f.eks Tiffany 5711 og tilsvarende enhjørninger.
Som en fun fact hørte jeg i ett eller annet Radioprogram/podcast forrige dagen at Tix hadde betalt 1.8mill for en "John Mayer" Daytona mid hype. Mon tro hvor mye han angrer på det nå?
Markedet er fortsatt oppblåst i mine øyne. Coronaprisene henger fortsatt for høyt.