Dagens kjøpetips

IMG_1797.png

Knivinteressert??? Kjenn din besøkelsestid! Første gang jeg ser noen andre i Norge som har en original MoD. Og ubrukt, i motsetning til min som vært i daglig bruk i 21 år. Kjjjøøøøp!

Sikle sikle

• Liker
Reaksjoner: Sindregb
At ingen som passer størrelsen til disse klinker til på @lobergen sine syyykt råe sko er uforståelig :unsure:

Protid Urmaker Jermstad har en Grand seiko SBGE283 på lager, til god pris. Legger ved bilde. Skulle gjerne kjøpt denne selv, men det blir for stort innhugg i privat økonomien nå. Så håper en her fra TS slår til! ;)
Veil 98 300,-
Selges nå for 68 810,-
Tilbud gjelder kun i butikk og kan ikke ses på nett. Ta kontakt med de om interesse. Har avklart med butikken om at den deles her :)

1703916903582.png

Ikke dum pris på en kronograf med et Valjoux 7750:

I rekken av kronografer til en grei pris: En Hamilton Khaki Pilot Auto Chrono med et H31/Valjoux 7753 til 5 800 kr.

I skrivende stund er flere av modellene veldig lavt priset hos urverket, den blå med lenke ser ut til å være mest bang for the buck med milled clasp og skikkelig divers extension. Grønn med gummi er billigst. Alle har iso sertifisering. Dette er en billigere versjon i stål av "fujitsubo" nb6021 som er i titan.

Seiko må ta seg en bolle i denne prisklassen.

EDIT Butikken satt opp prisene, men de er fortsatt rimeligere enn konkurrentene.

maxresdefault.jpg

Skjermbilde 2024-01-11 084109.png
Skjermbilde 2024-01-11 084123.png

Redigert:
I rekken av kronografer til en grei pris: En Hamilton Khaki Pilot Auto Chrono med et H31/Valjoux 7753 til 5 800 kr.
Denne kronografen synes jeg var spennende, en Maurice Lacroix Masterpiece Flyback Grande date, ser ut til å være referanse MP6098-PS101-19E.
Et ETA 2892-A2 med en flyback-modul.
19 900 kr er vel ikke galt for en flyback?

Yema Flygraf Navigator til en fornuftig pris; 9 900 kr
Den har Valjoux 7750

• Liker
Reaksjoner: kire og mr_frodo
Det er vel som nevnt over at det er lagertømming før agenturet blir borte. Litt is i magen så ser vi nok både 30-50% avslag snart.