Mortbecken
Støttemedlem
Er kanskje ikke så mye mer å forvente av en hockeyspiller fra Furuset med lakkerte tånegler. Men hva vet vel jeg fått noen pucker i hodet kanskje...Nytt rabattkonsept: Ta 2, betal for 8
Pakkepris!! 2stk OP41mm ‘’tiffany’’ og gul skive. Norsk AD
Rolex OP41mm Tiffany og OP41mm Rolex gul skive selges til pakkepris. - kan byttes ned i pris, fortrinnsvis Rolex, AP eller PP. - Klokkene fremstår som meget pene, tiffany klokken er så og si strøken. - Norsk AD - Fullt sett - Gul strap fra Horus Følgerwww.finn.no
Er kanskje ikke så mye mer å forvente av en hockeyspiller fra Furuset med lakkerte tånegler. Men hva vet vel jeg fått noen pucker i hodet kanskje...
At den vil få en "spennende verdiutvikling" kan vel hende. At den går i positiv retning er vel heller mer tvilsomtYema Kavinsky limited editon - gi bud
Helt ny Kavinsky klokke fra Yema. Klokken er én av kun 3.333 eksemplarer og vil få en spennende verdiutvikling. Ekthetsbevis, eget originalt etui og beholder medfølger. Yema er en innovativ fransk klokkeprodusent som er blitt en stadig mer markant aktør det siste 10-året. Kavinsky har...www.finn.no
Moonswatch-effekten kunne vært et beskrivende ord.Denne modellen vil som alle andre Tudor gå ned igjen til under utsalgspris om noen få mnd.
Sjarmerende hvordan Tudor kjøpere går mann av huse første tiden.
Denne modellen vil som alle andre Tudor gå ned igjen til under utsalgspris om noen få mnd.
Husk - den siste idiot er ikke født. Som du sier, om et par måneder står disse utstilt i vinduene og de går under retail på finn. Og så spesiell er da virkelig ikke denne at man bare MÅ ha den.Pelagos 39 til den nette sum av 55’.
Sjarmerende hvordan Tudor kjøpere går mann av huse første tiden.
Denne modellen vil som alle andre Tudor gå ned igjen til under utsalgspris om noen få mnd.
Tudor Pelagos 39
Ubrukt Tudor Pelagos 39. Kjøpt i Norge. Nydelig klokke i perfekt størrelse, men har funnet ut at det er vintage som gjelder for meg. Aktuelle bytter er Rolex Submariner 5513 eller 14060. Ev en Sea-Dweller i 40 mm. Ønsker ingen andre bytteforslag.www.finn.no
Du treffer spikeren på hodet. Har selv lang fartstid med BB58. På 17,5 cm vrist er den god, men skulle ikke vært mindre.Og så spesiell er da virkelig ikke denne at man bare MÅ ha den.
Jeg husker en historie om en ung kvinne med pent etternavn og pappas penger som MÅTTE ha en "Ny Folkevognboble" da den kom ut på nittitallet. Hun måtte ha den NÅ. FØR ALLE ANDRE. Og kjøpte den rett fra fabrikk i Tyskland og fikk den shippet hjem og tollet inn og omregistrert, til ca 200 000,- over norsk listepris noen måneder senere.Husk - den siste idiot er ikke født. [...] Og så spesiell er da virkelig ikke denne at man bare MÅ ha den.
For mye penger og for lite vett har den effekten på folk...Jeg husker en historie om en ung kvinne med pent etternavn og pappas penger som MÅTTE ha en "Ny Folkevognboble" da den kom ut på nittitallet. Hun måtte ha den NÅ. FØR ALLE ANDRE. Og kjøpte den rett fra fabrikk i Tyskland og fikk den shippet hjem og tollet inn og omregistrert, til ca 200 000,- over norsk listepris noen måneder senere.