Dagens dårligste kjøp

Omega melder seg på
9DF93F9D-20A8-4A37-854D-A1BF4A151F12.png
 
Noen som forsøker å være (unødvendig) mellomledd; selge en klokke de ikke besitter selv pr i dag? Blir helt matt når man bruker bilde fra urverket.no i salgsannonsen og samtidig priser klokken 5.000kr høyere. Sluttet å bli overrasket over måter folk prøver å tjene penger:cautious:
CAB889E7-DEFF-4962-BA69-6010AFDA8929.jpeg
 
Noen som forsøker å være (unødvendig) mellomledd; selge en klokke de ikke besitter selv pr i dag? Blir helt matt når man bruker bilde fra urverket.no i salgsannonsen og samtidig priser klokken 5.000kr høyere. Sluttet å bli overrasket over måter folk prøver å tjene penger:cautious:

Det finnes flere sånne på Finn:
1675765736456.png
 
  • Sint
Reaksjoner: Mortbecken og OBJ
Herre jemini! Blir jo bare verre og verre tilstander der uteo_O
 
Redigert:
79190 har den siste tiden ligger ute for ca 80k og de har ligget ute leeenge. At noen tror de skal få 50k over dette, sånn plutselig, er uforståelig. Særlig mtp.at du på samme tid kan få en 16600 Seadweller for 100, eller en twotone Gmt-master for 110
 
Jeg har liten eller ingen peiling på vintage, men er det virkelig noen som betaler 35 000,- for disse greiene her?

 
Si ikke det. Kanskje man må kjøpe noen ukurante modeller fra han for å komme på lista.... :cool:

"Takk for henvendelsen på klokken! Akkurat nå er det mange som har tatt kontakt på Tudoren.

Kunne du vært interessert i denne Certinaen? 1994-modell, pent brukt men sprukket glass, 6.900 kroner. Eller kanskje en Ebel 1911 med El Primero-verk? Bare 76.000 kroner, disse kommer til å bli verdt mer fremover.

Jeg kommer til å prioritere salg av Tudoren til de jeg har handlet med før."
 
Jeg har liten eller ingen peiling på vintage, men er det virkelig noen som betaler 35 000,- for disse greiene her?


Vel her er priser på Chrono24, men hva de faktisk går for har jeg ikke googla enda.
 
Den karen her (venstre) har sakset sammen bilder fra annen aktiv annonse på Finn, og jaggu fant jeg ikke også ett av mine bilder i annonsen hans, fra en tilsvarende klokke jeg solgte i høst.

Shorting av Captain Cook hadde jeg ikke trodd jeg skulle få se :LOL:.
(PS! De ligger 10K over markedspris imho)
Skjermbilde 2023-02-10 kl. 09.52.04.png


Edit: Finn har fjernet annonsen hans.
 
Redigert:
  • Haha
Reaksjoner: fysiofelipe og kire