Jonny har begynt å justere seg inn nå. Virket som han ikke helt fulgte med på markedet en periode...Jeg synes Jonny Rolex også priser sine friskt om dagen. Spesielt artig når han skrev "kupp" på en helgull gmt-master til nesten 550k også lå det en til nesten 100k mindre ute på finn samtidig![]()
Amen til den. Syns heller ikke han var knivskarp i podden til @Nicolai @Jon Henrik heller.Jonny har begynt å justere seg inn nå. Virket som han ikke helt fulgte med på markedet en periode...
MVA OK - PRIS IKKE OK![]()
Rolex Datejust 41mm - 126303 - 2022 | FINN-torget
Hei Selger en Rolex Datejust 126303 som av opprinnelig kjøper er kjøpt i 2022 hos offisiell Rolex butikk i utlandet. Ønsker i utgangspunktet rent salg,www.finn.no
Ikke fristene å bare bytte bort sin gmt master i denne?MVA OK - PRIS IKKE OK
Er nok ikke mange ukene før TT modellene er tilbake i monterne heller tror jegIkke fristene å bare bytte bort sin gmt master i denne?
Sist jeg sjekka så kunne jeg bestille datejust i tt i butikk(2 mnd siden).
Nå som usikkerheten har økt, har vel investorpåslaget økt ogsåMVA OK - PRIS IKKE OK
Jeg blir mer undrende når noen bumper annonsene sine 10 ganger uten å endre prisen. Da er det vel ganske åpenbart at man har priset seg feil.Jeg undrer på hva folk egentlig tenker når de bumper annonsen sin på TS/klokkeriet/Finn(legger ut på nytt) for N-te gang med 2-3% lavere pris og kaller det en god pris.