Dagens dårligste kjøp

Og én til 290k. Satt ned fra 303k, så det er jo rene varpet...
Da blir du jo lurt for 13k mindre. Hvis ikke det er en god deal så vet ikke jeg :D fra rett over 200% påslag til rundt 190%. Det er raust!

Edit: Ved nærmere ettersyn ser jeg at den er brukt i rotasjon. Da er det faktisk billig!!
 
Dette er vel et posør-ur som er kjøpt til overpris og brukt til fleksing på Instagram e.l. Bare rett og rimelig at det legges på et lite invistor-påslag da.
 
  • Liker
Reaksjoner: Ivar
Da blir du jo lurt for 13k mindre. Hvis ikke det er en god deal så vet ikke jeg :D fra rett over 200% påslag til rundt 190%. Det er raust!

Edit: Ved nærmere ettersyn ser jeg at den er brukt i rotasjon. Da er det faktisk billig!!
Mulig den andre er en bedre investering, den har tross alt kvittering som matcher garantikortet...
 
Er vel noen som ser at skuta er i ferd med å gå ned her, og kaster seg i livbåtene mens det enda er noe å redde.. hva ligger en Explorer 1 på i butikk om dagen?
 
 
  • Haha
Reaksjoner: hanse og Kongradi
Man on a misson :cool:
559006B8-6F2F-4CE2-A082-24C7C52381BB.jpeg
 
Jonny har begynt å justere seg inn nå. Virket som han ikke helt fulgte med på markedet en periode...
Amen til den. Syns heller ikke han var knivskarp i podden til @Nicolai @Jon Henrik heller.
Men podden med han Vintage selgeren var bare magisk! For en oppsamlet kunnskap på denne mannen.
En flott episoden dette.
Ellers tommel opp til begge i podden ;)
 
MVA OK - PRIS IKKE OK
 
  • Haha
Reaksjoner: christoball