Dagens dårligste kjøp

Hun var vel lei alle latteremojiene hun hadde fått på pm og glad for at hunken tok kontakt med noe konstruktiv kritikk
Jeg kritiserte vel egentlig ikke, bare gjorde henne oppmerksom på at det hadde lurt seg inn et bilde av en Daytona ;) men da hun spurte meg om jeg var interessert i hulken så skrev jeg høflig som den gentlemannen jeg er at jeg er prinsipielt i mot å betale over retail og ønsket henne lykke til. Ryddig!
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern
Noen som er keen på å bli kvitt enhjørningen sin for 150k i krypto? Det er til eget bruk altså om du var redd for videresalg…
913F2232-C6AB-4BEF-AE49-878CF6B94D67.png
 
Vis vedlegg 306515Vis vedlegg 306516

Dette tror jeg er en av de verste konfigurasjonene av Datejust jeg noensinne har sett.
 
Vis vedlegg 306515Vis vedlegg 306516
Andre enn meg som har lagte merke til at inviiiistorer påfallende ofte har adresse i Bergen? Kanskje det er mange NHH studenter blant de?
 
Vis vedlegg 306515Vis vedlegg 306516
Men hvordan vurderte ekspertpanelet på Klokkeriet populariteten til akkurat denne?
 
Dette tror jeg er en av de verste konfigurasjonene av Datejust jeg noensinne har sett.
@Nicolai husker sikkert da han og jeg var på Bjerke for å kjøpe Cartier Tank. Etter jeg hadde fått klokken begynner vi å snakke Rolex, så sier jeg på kødd at det eneste som er inne er sikkert en tt med perlomorskive... Han smilte litt rart og gikk for å hente en i monteret.