Dagens dårligste kjøp

Screenshot_20220722-191223_Samsung Internet.jpg

Denne var morsom :mrgreen: noen som kom for sent til festen :mrgreen:
 
  • Liker
Reaksjoner: bragemann
Er nok offensivt priset denne også ja. Men M.N.21 varianten har jo i det minste fordelen med at den bare var tilgjengelig i en drøy måned før 22 kom på banen. Disse over her er jo helt Plain Jane og ikke vanskelige å få kjøpt i butikk.

Den ligger nok litt høyt ja, men selv modeller etter MN21 er det rundt 2 års ventetid på (dersom man klarer å komme seg på liste).
 
Den ligger nok litt høyt ja, men selv modeller etter MN21 er det rundt 2 års ventetid på (dersom man klarer å komme seg på liste).

Kan stemme, men Tudor ventelister pleier ikke vare, forstått slik at i løpet av en tid er min erfaring at modellene blir tilgjengelig rett utav butikk eller par mnd venteliste
 
Min FXD M.N 21 ble kjøpt rett ut av butikk uten venteliste. Kjøpte min 3.desember i fjor. Så de ventelistene til Tudor er vel litt så der tror jeg.
 
Hos Bjerke hadde de ihvertfall fjernet display modellen og det var ikke mulig å komme på noen liste for et par mnd siden. Det kan sikkert endre seg i fremtiden.
 
Her kan man gjøre et kupp:
 
  • Liker
Reaksjoner: christoball
Her kan man gjøre et kupp:

Vet ikke hva som er mest irriterende, prisen eller bezelposisjonen. Forstår at den har en funksjon, men klokka er jo ubrukt