Sunnmøring som utøver sin kremmerånd i god stil
Jeg hadde foretrukket uten logo, selv om den eventuelt hadde vært dyrere.Overlever man uten Rolex-logo, så er dette faktisk de samme winderne vi selger i Tidssonen nettbutikk til langt snillere priser
![]()
Masterbox Black Aluminium
Bestillingsvare. Sendes vanligvis fra oss i løpet av 5 – 7 virkedager. Masterbox er SwissKubiKs toppmodell – den gjør alt Startbox kan og litt til. Hver Masterbox er konfigurert til 1.600 rotasjoner per 24 timer (800 rotasjoner med klokken, og 800 rotasjoner mot). Ved hjelp USB-tilkobling...shop.tidssonen.no
Jeg er litt fysen på en av Scatola del tempo produktene @Jon Henrik. Det er ikke noe medlemstilbud på noen av de da?Overlever man uten Rolex-logo, så er dette faktisk de samme winderne vi selger i Tidssonen nettbutikk til langt snillere priser
![]()
Masterbox Black Aluminium
Bestillingsvare. Sendes vanligvis fra oss i løpet av 5 – 7 virkedager. Masterbox er SwissKubiKs toppmodell – den gjør alt Startbox kan og litt til. Hver Masterbox er konfigurert til 1.600 rotasjoner per 24 timer (800 rotasjoner med klokken, og 800 rotasjoner mot). Ved hjelp USB-tilkobling...shop.tidssonen.no
Jeg er litt fysen på en av Scatola del tempo produktene @Jon Henrik. Det er ikke noe medlemstilbud på noen av de da?![]()
Blir ikke stort mer håpløst enn det der...Dette må da vel være et vanvittig dårlig kjøp? DJ fra 1990 m/aftermarked bezel og skiveVis vedlegg 297726
Uredigert screenshot fra kamerarullen, for ekstra profesjonell annonse!Vis vedlegg 298375
Tydeligvis flere som ikke har fått med seg at toget har gått fra perrongen25% påslag på hyllevare er jo sjarmerende. Trodde liksom vi skulle få se litt mindre av sånt vas nå men det vil seg liksom ikke for enkelte
![]()