Dagens dårligste kjøp

Det var ingen som ville ha den til 499 990 i de 5-6 månedene den har lagt ute til det, så da er det jo bare å sette den opp til 599 990 så kommer vel kundene løpende etter..

 
Det var ingen som ville ha den til 499 990 i de 5-6 månedene den har lagt ute til det, så da er det jo bare å sette den opp til 599 990 så kommer vel kundene løpende etter..

Det var vel ingen som ville ha den til 400k heller det året den sto hos Bjerke.
 

Fra 158 til 225 på 10 mnd
 
Fra 158 til 225 på 10 mnd
Jeg ser, og høyner med 40 000 økning (egentlig 60 000) på to døgn:
Min annonse:
Markedet ligger tydeligvis på ca. 150 000 kr for tiden, så jeg solgte for det. Friskt satset å legge på 60 000 kr.
 
Jeg ser, og høyner med 40 000 økning (egentlig 60 000) på to døgn:
Min annonse:
Markedet ligger tydeligvis på ca. 150 000 kr for tiden, så jeg solgte for det. Friskt satset å legge på 60 000 kr.
og klipp og lim på annonsetekst

Jeg sendte han et lite stikk
 
  • Liker
Reaksjoner: Maz19 og ErlendBA
Sparer ikke på superlativene ihvertfall...
I alle dager. Det var da veldig til pris på noe som egentlig ikke er særlig til samlerobjekt..?
 
  • Liker
Reaksjoner: Maz19 og Pippen
I alle dager. Det var da veldig til pris på noe som egentlig ikke er særlig til samlerobjekt..?
Husk at dette er " Et moderne investeringsobjekt fra Tudor, som vil øke i verdi fremover.". Skjønner at jeg må få meg hvite hansker til å håndtere mitt eksemplar OG bankboks. Vaktbikkje er allerede på plass...
 
Dagens vinner?
Screenshot from 2022-05-23 14-03-26.jpg
 
Daaaamn
C9A3FF75-3022-44CC-8DCB-A507731016DD.png

 
Denne er fin. Nypris er 42.100 kr, så for et veldig moderat avslag får du en brukt klokke som høyst sannsynlig er ulovlig innført til Norge.

Vis vedlegg 292133

Det er nok alle klokkeselgeres mareritt at sin egen annonse - og spesielt som eneste annonse i tråden hvor klokken selges under butikkpris - dukker opp denne tråden. Jeg er dog litt overrasket over at denne nevnes i et Finn-marked fullt av klokker uten momsbetaling, og klokker til 150% påslag.

Jeg er ikke første eier av klokken, og jeg var ikke klar over momsproblematikken da jeg kjøpte klokken (min feil). Prisen er nå satt ned tilsvarende en "momsfri" klokke (utregnet fra kvittering), inntil jeg får bevist fra første eier om mva. faktisk er betalt. Jeg synes naturligvis at dette ikke er "Dagens dårligste kjøp", men det blir nok "dagens dårligste salg" når/hvis klokken blir solgt.