Dagens dårligste kjøp

Er det ikke rundt 35 da. Mener det var noe rundt der jeg betalte for min i fjor, usikker på om det har vært noen prisøkning i ettertid.
Det var 35’ i november når jeg satt meg på venteliste. Ser ikke modellen på bjerkes nettside nu.
 
De er vel omtrent umulig å få tak i nye nå. Selv ble jeg forespeilet minimum 2 års ventetid.
Sist jeg var innom Bjerke ( 2 uker siden ) hadde de ikke fått inn en eneste M.N.22 i år. Nesten ingen å se brukt heller så det kan ikke sirkulere mange av de. Den lenger oppe i tråden er den første jeg har sett på finn.
 
262EA9BD-0C23-4CA0-B7E3-2C22200A33F3.jpeg
Kommer ikke på noe værre kjøp enn disse sånn i farta.
 
Redigert:
Sist jeg var innom Bjerke ( 2 uker siden ) hadde de ikke fått inn en eneste M.N.22 i år. Nesten ingen å se brukt heller så det kan ikke sirkulere mange av de. Den lenger oppe i tråden er den første jeg har sett på finn.
Da er det kanskje riktig pris det da om de er så sjeldne. Kjipt, men da blir det ikke en slik på meg
 
Da er det kanskje riktig pris det da om de er så sjeldne. Kjipt, men da blir det ikke en slik på meg

Kanskje «riktig» pris, men IMHO fortsatt et dårlig kjøp å betale langt over retail for noe som er masseprodusert;)

Blir ikke overrasket over om tilgjengeligheten øker på FXD på litt sikt, det har vel vært slik med stort sett alt av andre Tudor-modeller som i perioder var nokså hypet…

Din tur kommer nok, FXD er en fantastisk dykker!
 
Kanskje «riktig» pris, men IMHO fortsatt et dårlig kjøp å betale langt over retail for noe som er masseprodusert;)

Blir ikke overrasket over om tilgjengeligheten øker på FXD på litt sikt, det har vel vært slik med stort sett alt av andre Tudor-modeller som i perioder var nokså hypet…

Din tur kommer nok, FXD er en fantastisk dykker!
Etter hva jeg har hørt og lest er absolutte alle fornøyde med sin, og «gamle» Pelagos er jo helt fantastisk, så denne må være en innertier. Får håpe den blir tilgjengelig igjen
 
  • Liker
Reaksjoner: Todda og Consigliere
Da er det kanskje riktig pris det da om de er så sjeldne. Kjipt, men da blir det ikke en slik på meg
Etter hva jeg har hørt og lest er absolutte alle fornøyde med sin, og «gamle» Pelagos er jo helt fantastisk, så denne må være en innertier. Får håpe den blir tilgjengelig igjen
Screenshot_20220511-193602_Chrono24.jpg

Chrono24 antyder snaue 70k for min M.N.21. Nå skal jo det tas med en klype salt, men det forteller jo litt om hva de som har en å selge forventer å få.

For øvrig er det en nydelig klokke med fantastisk komfort, så det er slett ikke umulig at de sitter godt hos de som har fått tak i.
 
Jeg tenkte mest på de som kjøper nybrukt Sub til nærmere 200K

Spesielt nå. Rolexforum har en interessant tråd om emnet. Det viser seg at verdensøkonomien og etterspørselen etter luksusklokker av en eller annen grunn henger sammen.
 
Sparer ikke på superlativene ihvertfall...
 
  • Liker
Reaksjoner: Maz19
Sparer ikke på superlativene ihvertfall...
Glemte «SVÆR, TOPPTUNG OG UTEN DATO!!»
 
  • Liker
Reaksjoner: Maz19
Solgte du, som de to annonsørene nedenfor, med tungt hjerte? Ble hjertet lettere etter salg? Mange tunge hjerter blandt Daytona og Sub-selgere... er det generelt litt tungt i Rolexmiljøet?
Fra det lite jeg vet så er det bare circlejerk deluxe. 70% av rolex folk tipper jeg er på lista og venter på «the call»