Jeg tolket det som at hun har funnet en reim uten quick release springbars og vil bytte de normale springbarene med quick release slik at hun kan enkelt bytte selv.Spørsmålet var vel å få tilpasset reimen til å passe klokken?
Tusen takk for tips, @andres!Jeg har brukt bespokestraps.com, men er ikke kjent med nye reimsystemet til Cartier. Der kan man legge inn modell, så mulig de har fått inn den . Send de en mail kanskje? Pleier å svare raskt.
Tusen takk for utfyllende svar!
Jeg er for så vidt åpen for både å finne reimer fra andre nettsteder eller å få den jeg fant i butikken tilpasset. Var det slik at du hadde kjøpt noe fra cheapestnatostraps selv, @nagilluME? Fornøyd?
Styr langt unna cheapestnatostraps.
Hvis selve navnet ikke gir deg det hintet du trenger kan jeg utbrodere litt.
Her får du, ja akkurat slik navnet tilsier, det kjipeste av remmer du kan forestille deg.
Dette er ikke remmer som er laget for å vare, og materialene er av kjipeste sort.
Det følger gjerne med noen ultraflimsy springbars som garantert til sende klokken din i gulvet før eller senere.
Sikket gøy å bestille en haug av forskjellige remmer som kan prøves ut, men jeg lurer litt på hvilke forhold disse har blitt produsert når de kan senke prisene så lang ned.
Gå heller for litt skikkelig kvalitet slik en Cartier fortjener.![]()
Takk for tips! Sjekket ut siden og var uansett ikke noe der for meg. Til nå ser bespokestraps mest tiltalende utHar du tilfeldigvis noe erfaring med dem, @UJU?
Takk for tips! Sjekket ut siden og var uansett ikke noe der for meg. Til nå ser bespokestraps mest tiltalende utHar du tilfeldigvis noe erfaring med dem, @UJU?
Da kom tank solar beat i small til fruen. Den er lekker!
Vis vedlegg 278542
Veldig fin!
Jeg vurderer denne til fruen selv. Er i villrede mtp small eller large, og blir ikke klok på målene Cartier angir. Jeg synes størrelsen på bildet ditt ser veldig riktig ut, og ville gjettet at den var størrelse large? Som du skjønner er jeg redd for å kjøpe for liten modell![]()
Dette er small, uten tvil den jeg ville gått for…! Large ville jeg vurdert til meg selvHer er bilde av hennes ved siden av bb58 på mitt håndledd
Vis vedlegg 279541
Flott, og takk for bistand til både Labbos og Puma. Bestilte small fra Bjerke nå. Forventet leveringstid 2-4 mnd. Variantene med hhv blå eller grønn rem var forbeholdt Cartiers egne boutiquer, og ikke noe Bjerke kunne bestille opp.