Cartier-tråden

_IMG6004-3.jpg
 
Vurderte den sorte, men svak lume fikk meg til å velge en annen mer klassisk uten lume - siden den "praktiske" siden med lume ikke er tilstede på denne:

 
  • Liker
Reaksjoner: lahey og Rolandsen
Hva er egentlig status på solarbeat for tiden? Ryktes at den er tatt ut av produksjon, men dét virker rart. Noen som har noe oppdatert informasjon om levering hos feks Bjerke? De lister jo ikke modellen på sidene sine en gang.
Fick precis besked från Cartier här i NY att den lilla kan man bara gå in och köpa men att den stora har de kö på. Verkar med andra ord inte som den är tagen ur produktion så sett. Ska gå in och köpa en till frugan så kan försöka höra mig för ytterligare då.
 
Er det noen som veit noe om denne versjonen av Tank Louis Cartier, som visstnok kom på W&W i år? Jeg finner den ikke på nettsiden til Cartier, men den er jo helt fantastisk! Er den limitert eller noe sånn?

Vis vedlegg 302422

Jeg pratet med selger hos Bjerke i sommer en gang om denne (eller den i stål da). Hun sa at de kommer i september og at de første er allerede solgt, men at alle som står på interesseliste (som meg) får før jul. Disse (i stål, vet ikke med gull) er ikke limiterte som de fargerike som kom i fjor.
 
@darkcho ser også at de har fatt inn mye Cartier nå (ref. nyheter). eg. Santos i helgull og Skeleton. Det kan godt hende de har fått inn de nye tankene uten å publisere de. Tar nok en tur til helga for å se.
 
  • Liker
Reaksjoner: darkcho