@darkcho Mye fint på den profilen der jaVisstnok litt covid forsinkelser i tillegg til at Cartier boutiquer er prioritert i køen. George Cramer på insta har fått sin, forøvrig en herremann det er verdt å følge for de som liker Cartier![]()
@darkcho Mye fint på den profilen der jaVisstnok litt covid forsinkelser i tillegg til at Cartier boutiquer er prioritert i køen. George Cramer på insta har fått sin, forøvrig en herremann det er verdt å følge for de som liker Cartier![]()
Det er ikke nevnt noe sted at disse er limited (det gjorde det heller ikke for Must i RGB, men det er ganske klart at de var limited) og vil da ikke tro at Cartier vil gjøre det. Tror det heller er "supply chain" som er hovedproblemet.Kom tilfeldigvis over denne tråden på Reddit der noen lurer på hva som skjer med Solarbeat modellen. Et knippe brukere hadde lagt inn bestilling tidlig og mottatt sin modell, mens andre sier at de har fått beskjed at den er en begrenset utgave (?)
Vis vedlegg 277505
Kom tilfeldigvis over denne tråden på Reddit der noen lurer på hva som skjer med Solarbeat modellen. Et knippe brukere hadde lagt inn bestilling tidlig og mottatt sin modell, mens andre sier at de har fått beskjed at den er en begrenset utgave (?)
Vis vedlegg 277505
Så flott at du fikk raskt svar. Godt å høre at de ikke er begrenset også@nagilluME Svaret fra Bjerke var at de var kraftig forsinket siden de skulle ha kommet i september 2021.
Da kom tank solar beat i small til fruen. Den er lekker!
Jeg har brukt bespokestraps.com, men er ikke kjent med nye reimsystemet til Cartier. Der kan man legge inn modell, så mulig de har fått inn den . Send de en mail kanskje? Pleier å svare raskt.Er ny til tidssonen, så vet ikke om dette er rett tråd å poste i, men prøver meg:
Har kjøpt en cartier tank must (kjøpt ny høsten 2021) som jeg ønsker å kjøpe ny skinnreim til. Jeg har funnet en reim jeg liker godt på Bjerke, men denne passer dessverre ikke til det nye reimsystemet som har kommet på klokken (nå kan man enkelt skifte reim selv).
Er det noen som har noen erfaring med å få hjelp fra en skomaker eller andre som er gode på arbeid med skinn til å tilpasse en reim til en cartier tank must eller lignende klokke?
Er ny til tidssonen, så vet ikke om dette er rett tråd å poste i, men prøver meg:
Har kjøpt en cartier tank must (kjøpt ny høsten 2021) som jeg ønsker å kjøpe ny skinnreim til. Jeg har funnet en reim jeg liker godt på Bjerke, men denne passer dessverre ikke til det nye reimsystemet som har kommet på klokken (nå kan man enkelt skifte reim selv).
Er det noen som har noen erfaring med å få hjelp fra en skomaker eller andre som er gode på arbeid med skinn til å tilpasse en reim til en cartier tank must eller lignende klokke?